2 , شهریور, 1398

مهاجمین فرهنگی در تلاش برای از بین بردن شکل سنتی خانواده هستند

اندیمشک نوین: حجت الاسلام حسینی نوری گفت: امروز تمام تلاش مهاجمین فرهنگی این است که شکل سنتی خانواده از بین برود و روابط بین افراد خانواده کمرنگ شود.

اندیمشک نوین: حجت الاسلام حسینی نوری گفت: امروز تمام تلاش مهاجمین فرهنگی این است که شکل سنتی خانواده از بین برود و روابط بین افراد خانواده کمرنگ شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین، «حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری» امروز (جمعه ۱ شهریور) در خطبه های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: امروز تمام تلاش مهاجمین فرهنگی این است که شکل سنتی خانواده از بین برود؛ یعنی شکل سنتی خانواده به صنعتی تبدیل شود.

امام جمعه اندیمشک خانواده را اساس هر جامعه دانست با بیان اینکه خانواده باید محل رشد و تربیت انسان باشد افزود: مهمترین برنامه دشمن این است که افراد هر خانواده استقلال داشته باشند و روابط بین آنها کمرنگ شود.

وی با تبریک فرارسیدن هفته دولت به برخی ویژگی های دولت همگام با گام دوم انقلاب پرداخت و اضافه کرد: دولتی که به درون تکیه کنند و دولتی که بخواهد در بیانیه گام دوم انقلاب قدم بردارد باید اتکا به داخل داشته باشد و به جوانان داخل ما اعتماد کند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما به ظرفیت داخلی اعتماد کنیم و می توانیم مشکلات و چالش های کشور را از بین ببریم تصریح کرد: مهمترین ویژگی دولتمردان این است که کار جهادی انجام دهند؛ مدیر جهادی هیچوقت موانع کوچک را بزرگ نمی بیند و آرمان ها و ارزش ها را فراموش نمی کند.

حجت الاسلام حسینی نور بر تعامل ائمه جمعه با دولتمردان تاکید کرد و اذعان داشت: نماز جمعه نه رویکرد تقابلی با عملکرد دولت ها دارد و نه رویکرد حمایت مطلق، بلکه نقاط مثبت را بیان و نقاط منفی را هم گوشزد می کند.