10 , اردیبهشت, 1397

سپاه حافظ دستاوردهای نظام است

اندیمشک نوین: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ واقعی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است و از این دستاوردها همواره دفاع می کند.   به گزارش اندیمشک نوین، سردار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در آئین معرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در کانون شهید مطهری ،همدلی و وحدت را لازمه […]

اندیمشک نوین: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ واقعی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است و از این دستاوردها همواره دفاع می کند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، سردار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در آئین معرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در کانون شهید مطهری ،همدلی و وحدت را لازمه تعالی جامعه اسلامی دانست و افزود:با استفاده از این ظرفیت عظیم وحدت و همدلی که از منویات مقام معظم رهبری است باید برای خدمت رسانی و کمک به مردم اقدام کرد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه دوران های نظام اسلامی با تکیه بر ارزش های انقلاب و اسلام برای حراست و پاسداری از دستاوردهای نظام تلاش کرده است افزود: هجمه دشمن به این نهاد ارزشی و پرافتخار توطئه ای برای دستیابی به اهداف شوم از سوی دشمنان است.
سردار شاهوارپور دفاع از مظلوم را یکی از محورهای فعالیت این مجموعه دانست و بیان کرد:عدالت محوری از ویژگی های انقلاب است لذا باید در حوزه عدالت محوری گام های قوی تر و مستحکم تری برداریم.
وی خاطرنشان کرد:عظمت و اقتدار جامعه اسلامی مرهون جوانان و دلاورمردانی است که در عرصه های خدمت به نظام و اسلام همت گمارده اند که در این میان بسیجیان مخلص به خوبی نقش آفرینی کرده اند.
امام جمعه اندیمشک نیز با تاکید بر نیاز کشور به همدلی گفت: قطبی کردن کشور به قطب اصولگرا و اصلاح طلب در زمان کنونی منطقی نیست.
حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری افزود: باید این دسته بندی برداشته شود و به ۲ قطب انقلابی و غیر انقلابی تبدیل شود. مدیر انقلابی و غیر انقلابی نگاه انقلابی و غیر انقلابی و نیز تشکیلات انقلابی و غیر انقلابی باید در جامعه حکمفرما شود.
وی عنوان کرد: یکی از نهادهای ارزشمندی که تا به امروز از نگاه و ارزش خود فاصله نگرفته سپاه پاسداران است. سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس یکی از تشکیلات بی نظیری بود که به دور از درجه و مقام از آرمان انقلاب به خوبی دفاع کرد.
وی دشمن شناسی، شناخت تهدیدات و اولویت بندی درست را از ویژگی شاخص بسیجیان دانست.
در این مراسم که با حضور رئیس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ، اعضای شورای تامین و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد از تلاش غلامرضا قربانی قدردانی و احسان کریم پور به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک معرفی شد.