12 , خرداد, 1397
مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس:

ارتقای خدمات ریلی و رضایتمندی مسافران راه آهن ناحیه زاگرس

اندیمشک نوین: موزه راه‌آهن اندیمشک با حضور استاندار و مسئولان محلی برای بازدید عموم و آشنایی با تاریخ و قدمت راه‌آهن افتتاح شد.

 اندیمشک نوین: موزه راه‌آهن اندیمشک با حضور استاندار و مسئولان محلی برای بازدید عموم و آشنایی با تاریخ و قدمت راه‌آهن افتتاح شد.

به گزارش اندیمشک نوین، مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس ظهر امروز در آئین افتاح موزه راه‌آهن اندیمشک در ساختمان اداره کل راه‌آهن ناحیه زاگرس اظهار کرد: توسعه خدمات ریلی، انتقال بار و مسافر، رضایتمندی شهروندان و مسافران از اهداف مهم اداره کل راه‌آهن زاگرس محسوب می‌شوند.

مهرداد انصاری افزود: یک رام قطار مسافری محلی در مسیر اندیمشک به درود با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافرین و ارتقای خدمات به ناگوان حمل و نقل ریلی افزوده شد.

انصاری گفت: برای ارتقای ایمنی نیز نصب دوربین در محور و احداث ساختمان‌های آتش‌نشانی بهره‌برداری از سیستم رادیویی در دستور کار قرار گرفت و امروز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال بخشی از سیستم رادیویی مورد نظر بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح مسجد ایستگاه دوکوهه تصریح کرد: فاز اول موزه راه‌آهن اندیمشک برای آشنایی با تاریخ و قدمت راه‌آهن افتتاح و در آن برای بازدید عموم بازگشایی شد.

مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس اظهار کرد: ۴۵۰ میلیارد ریال طرح عمرانی از جمله بازسازی مسیر ایستگاه‌های اندیمشک، سبزآب و شوش نصب دوربین در محور احداث موزه و مسجد ایستگاه دوکوهه امروز به صورت رسمی افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.