17 , شهریور, 1398
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک

آماده باش نیروهای اورژانس اندیمشک در ایام عزاداری حسینی

اندیمشک نوین: مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از آماده باش نیروهای اورژانس شهرستان اندیمشک در ایام محرم خبر داد.

اندیمشک نوین: مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از آماده باش نیروهای اورژانس شهرستان اندیمشک در ایام محرم خبر داد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، عبدالرحمن روحانی از آماده باش نیروهای اورژانس شهرستان اندیمشک در ایام محرم خبر داد و اظهار کرد: ایام تاسوعا و عاشورا از روزهایی هستند که برای کاهش میزان خسارت ها نیازمند مدیریت جمعیت است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با بیان اینکه اورژانس اندیمشک نیز در این حوزه آمادگی دارد وظیفه خود را در راستای خدمات دهی امدادی، بهداشتی، پزشکی و درمانی به مردم ارائه دهد افزود: از روز نخست آغاز ماه محرم نیروهای اورژانس با توجه به بالا رفتن میزان تردد در سطح مناطق مختلف در حالت آماده باش هستند.

 

وی تصریح کرد: همچنین در این ایام ۵۰ نیروی اورژانسی با حضور، ۱۰ دستگاه آمبولانس برای خدمت به مردم در حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

 

روحانی اضافه کرد: یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای اورژانس و نیروهای اورژانسی برای داشتن خدمت مطلوب نیاز است، سرعت رسیدن به محل حادثه است پس از تمامی روسای هیئت های مذهبی می خواهیم که محورها را برای تردد آمبولانس ها باز نگه دارند.

 

وی در پایان عنوان کرد: پایگاه های جاده ای و شهری اورژانس تا پایان این ایام در حالت آماده باش هستند و همچنین تیم های اورژانسی در میادین اصلی و محورهای پرتردد مستقر می شوند.