تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

آمار زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته دو برابر می شود

  • کد خبر : 3794
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
آمار زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته دو برابر می شود

اندیمشک نوین: حسن دهقان با بیان اینکه امسال ویزا برای زائران اربعین حسینی حذف شده است گفت: پیش بینی می شود آمار زوار نسبت به سال گذشته دو برابر شود.

اندیمشک نوین: حسن دهقان با بیان اینکه امسال ویزا برای زائران اربعین حسینی حذف شده است گفت: پیش بینی می شود آمار زوار نسبت به سال گذشته دو برابر شود.

 

به گزارش اندیمشک نوین، حسن دهقان در نشست ستاد اربعین و هماهنگی هفته دفاع مقدس که در فرمانداری شهرستان اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: در شهرستان اندیمشک به همت مردم و مسئولان در سال گذشته ۷۳ موکب از ورودی شهرستان عوارضی پل زال تا خروجی شهرستان شهرک شهید مدنی جهت خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی برپا شد و به بیش از یک میلیون زائر خدمات رسانی صورت گرفت.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان اندیمشک تصریح کرد: ۶۰ هزار نفر از این زائران، از ۵۹ کشور خارجی بودند و همچنین به بیش از ۳۰۰ هزار زائر در ۳۰ مسجد و حسینیه، مصلای نماز جمعه، حسینیه عاشقان ثارالله و بیش از ۱۰۰ منزل مسکونی اسکان داده شد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۸۲۵ نفر از خواهران و برادران به عنوان خادم در مواکب به امر خدمات رسانی به زوار، فعالیت کردند افزود: شهرستان اندیمشک ورودی استان خوزستان و گلوگاه سه پایانه مرزی مهران، چذابه و شلمچه است و با توجه به اینکه امسال هم ویزا حذف شده پیش بینی می شود آمار زوار نسبت به سال گذشته ۲ برابر شود.

دهقان اذعان کرد: به منظور پذیرایی و اسکان زائران توسط مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان تمهیدات لازم جهت خدمات رسانی و اسکان دیده شده که در این رابطه تاکنون ۸۰ موکب جهت خدمات رسانی به زوار اعلام آمادگی کردند که درخواست ۵۵ موکب ثبت نهایی و پروانه موکب داری آنها صادر شده و مابقی مواکب هم در دست اقدام هستند.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان اندیمشک اضافه کرد: ستاد اربعین شهرستان به ریاست فرماندار تشکیل شده و کمیته های اربعین مشخص و جهت کمک به زیرساخت های مواکب آمادگی کامل دارند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3794
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آمار زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته دو برابر می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.