14 , خرداد, 1397
فرماندار شهرستان اندیمشک:

۱۳ طرح آبرسانی روستایی در اندیمشک اجرا شد

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه مناطق روستایی شهرستان اندیمشک ۱۳ طرح آبرسانی روستایی اجرا شد.

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه مناطق روستایی شهرستان اندیمشک ۱۳ طرح آبرسانی روستایی اجرا شد.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری اظهار داشت: برخی از مناطق شهرستان اندیمشک با محرومیت مواجه هستند و به همین جهت باید در مسیر توسعه خدمات و تأمین نیازهای شهروندان مناطق مختلف شهری بیش از گذشته و با تاکید بر طرح و برنامه و اولویت سنجی در ارائه خدمات عمرانی، قدم برداشت.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهری و استانی، طرح‌های گسترده‌ای در شهرستان اندیمشک در حال اجرا است تا عدالت در ارائه خدمات شهری و توسعه شهرستان در همه مناطق شهری و روستایی، بیش از گذشته شتاب گیرد.

نگاه به توسعه اندیمشک با امیدواری و عدالت است

فرماندار اندیمشک گسترش خدمات و تأمین رضایت شهروندان در مناطق کم‌تر توسعه یافته را یک ضرورت مهم برای اجرای طرح‌های عمرانی اندیمشک دانست و عنوان کرد: امروز نگاه به توسعه اندیمشک با امیدواری و عدالت و با شتاب صورت می‌گیرد و کسی از محرومیت مناطق مختلف شهری از جمله بخش الوار گرمسیری و دیگر مناطق شهری و روستایی شهرستان، صحبت نمی‌کند.

وی با بیان این که در حوزه عشایری شهرستان اندیمشک بیش از ۶۴ طرح عمرانی طراحی و به اجرا رسیده است، گفت: عملیات اجرایی ۳۰ طرح حوزه عشایر شهرستان اندیمشک به اتمام رسیده و به زودی نیز شاهد تکمیل و بهره برداری از طرح‌های دیگر این حوزه که عملیات اجرایی آن‌ها در حال اجرا است،خواهیم بود.

۲۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق فاقد دهیاری شهرستان در حال اجرا است

جهانگیری یکی از مهم‌ترین خدمات پیش بینی شده برای توسعه مناطق روستایی اندیمشک را ارائه خدمات و اجرای طرح‌های عمرانی گسترده در روستاهای فاقد دهیاری دانست و بیان کرد: عملیات اجرایی احداث ۲۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق فاقد دهیاری شهرستان در حال اجرا است.

وی با اشاره به این که ارائه این خدمات گامی بلند در مسیر توسعه شهرستان و اجرای عدالت در توزیع طرح‌های عمرانی است، افزود: عملیات آب رسانی به ۱۳ روستای فاقد دهیاری شهرستان اندیمشک یکی دیگر از طرح‌های عمرانی در دست اجرا و پیش بینی شده برای توسعه شهرستان است.

فرماندار اندیمشک یکی دیگر از طرح‌های مهم مناطق روستایی اندیمشک را توسعه روشنایی بخش الوار گرمسیری دانست و گفت: اصلاح و تکمیل روشنایی ۴۶ روستای بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است که از این تعداد، عملیات اصلاح و تکمیل روشنایی ۲۵ روستا به اتمام رسید.

۱۳ روستای محروم شهرستان اندیمشک از خدمات حوزه آبرسانی برخوردار شدند

وی با بیان این اعتبارات صورت گرفته برای اجرای طرح اصلاح و تکمیل روشنایی مناطق مختلف روستایی شهرستان اندیمشک ۱۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: تاکنون بیش از ۶ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها در شهرستان اعتبار جذب و اختصاص یافته و بیش از ۴ میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل و بهره برداری ازطرح‌های اصلاح و تکمیل روشنایی مناطق روستایی اندیمشک پیش بینی شد.

جهانگیری اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌های آب رسانی مناطق روستایی شهرستان اندیمشک را ۵ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها، ۱۳ روستای محروم شهرستان اندیمشک از خدمات حوزه آب برخوردار و نیاز شهروندان از خدمات این حوزه تأمین گردید.

وی با اشاره به طرح‌های حوزه گاز رسانی به مناطق محروم و روستایی شهرستان اندیمشک و عملیات رفع مشکلات مخابراتی بخش الوار گرمسیری، بیان کرد: اقدامات عمرانی گسترده‌ای در این ارتباط در حال اجرا بوده و به زودی شاهد بهره برداری از آن‌ها خواهیم بود.