تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

تشکیل ۲ گردان سایبری در سپاه اندیمشک/ برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج

  • کد خبر : 3950
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
تشکیل ۲ گردان سایبری در سپاه اندیمشک/ برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج

اندیمشک نوین: سرهنگ کریم پور با بیا اینکه ابزار علم و دانش برای مقابله با جبهه جنگ نرم بسیار ضروری است، از تشکیل ۲ گردان سایبری در سپاه اندیمشک جهت مقابله با تهاجمات فضای مجازی از سوی دشمن خبر داد.

اندیمشک نوین: سرهنگ کریم پور با بیا اینکه ابزار علم و دانش برای مقابله با جبهه جنگ نرم بسیار ضروری است، از تشکیل ۲ گردان سایبری در سپاه اندیمشک جهت مقابله با تهاجمات فضای مجازی از سوی دشمن خبر داد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، «سرهنگ احسان کریم پور» امروز (پنجشنبه ۲۳ آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج مستضعفین در سال ۵۸ به دستور امام خمینی (ره) تشکیل و در مجلس شورای اسلامی به شکل قانون تهیه و تدوین شد که در این چهل سال منشا بسیاری از خدمات ارزنده در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که می فرمایند بسیج مستضعفین یکی از نوآوری ها و خلاقیت های امام خمینی (ره) بوده تصریح کرد: بسیج امروز نماد و سمبلی برای آزادی خواهان جهان است و معتقد هستیم اگر بسیج در هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا نمی کرد، قطعا امروز سرنوشت کشور به این شکل نبود.

وی بسیج را از ارکان اصلی کشور دانست و اذعان داشت: تا زمانی که بسیج وجود دارد هیچگاه از سوی دشمنان اسلام تهدید جدی کشور ما را در بر نخواهد گرفت و بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است.

وی عنوان کرد: افرادی در کشور بالقوه بسیجی هستند و برای نظام، اسلام، بسیج و خدمات آن ارزش قائل هستند و باید گفت هر کسی که در دل خود برای آینده و سرنوشت این کشور و نظام دغدغه مند است ما این افراد را در جامعه بسیج قرار می دهیم.

سرهنگ کریم پور اضافه کرد: دو مولفه خاص بصیرت و دشمن شناسی در بسیج وجود دارد که باعث متمایز شدن بسیج از سازمان های مردم نهاد می شود.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری به جوان گرایی اشاره کرد و اذعان داشت: در مجموعه گردان های بیت المقدس اکثر افراد از جوانان در رده های سنی ۲۰ تا ۳۰ سال هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه در گام اول انقلاب دشمن را متوقف کرده ایم و در گام دوم وظیفه تعقیب و تنبیه متجاوزان و دشمنان را مدنظر داریم ابراز کرد: نسل دوم، سوم و چهارم نیز باید خاطرات تلخ و شیرین چهل ساله انقلاب را مرور کنند.

وی ادامه داد: رسالت سپاه پاسداران این است که هر جا تهدید جدی شد، پای کار باشد و با تمام ظرفیت های موجود از جمله ظرفیت مجموعه بسیج مستضعین، ورود کرده و تهدیدات را خنثی و نابود کند.

سرهنگ کریم پور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص مولفه های دشمن شناسی و گرفتن آرایش جنگی تاکید کرد: ابزار علم و دانش برای مقابله با جبهه جنگ نرم بسیار ضروری است و در شهرستان اندیمشک نیز برای مقابله با یورش های مجازی که توسط دشمن صورت می گیرد، ۲ گردان سایبری تشکیل شده است.

وی با اشاره به بیانات رهبری در رابطه با موضوع محرومیت زدایی اذعان داشت: محرومیت زدایی به معنی کاهش مشکلات امنیتی و اجتماعی از مناطق کم برخوردار و تبدیل فضا و ظرفیت مناطق محروم از تهدید به فرصت است.

وی کار جهادی را عبور از موانع دانست و یادآور شد: فلسفه گروه های جهادی برای مقابله با تهدید اقتصادی دشمن و با هدف کوچک دیدن موانع و فراموش نکردن آرمان ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: امسال وقتی پاسداران و بسیجیان در گل و لای در حال خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده بودند، آمریکا با صدور بیانیه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک گروه تروریستی خطاب کرد و این باعث دوچندان شدن ایمان مردم به سپاه و بسیج شد.

وی از اعزام ۳۴۰ دانش آموز مقطع دختران از شهرستان اندیمشک به مناطق جنگی جهت بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس در روزهای ۶ و ۷ آذر خبر داد و اظهار داشت: این حرکت مقابله به مثل ما برای ناتوی فرهنگی و زنده نگهداشتن فرهنگ جهاد و شهادت است.

سرهنگ کریم پور افزود: با توجه به اینکه بسیاری از شهدا دانش آموز بودند و در بهترین سال های عمر خود قرار داشتند، لیکن با بصیرت در بحث جهاد و شهادت به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و نمره عالی را در دروس جهاد و شهادت کسب کردند.

وی تصریح کرد: احداث هشت منزل مسکونی الوار گرمسیری و سه منزل مسکونی در بخش مرکزی، تعمیر ۱۶ منزل مسکونی اقشار ضعیف جامعه، آغاز تعمیر ۱۷ منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی، احداث چهار منزل مسکونی در مناطق سیل زده شوش دانیال، بهسازی ۱۴ مدرسه در اندیمشک در قالب طرح هجرت ۳، توزیع ۱۴۰ بسته لوازم التحریر و بسته های غذایی در مناطق محروم توسط بسیجیان و گروه های جهادی و اعزام تیم های جهادی جهت ویزیت رایگان توسط جامعه پزشکی با همکاری اداره بهداشت و درمان از جمله اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در بعد مرحومیت زدایی و بسیج سازندگی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اضافه کرد: برای مقابله با تهدیدات اقتصادی و دریافت وام کم بهره و بدون سود، ۳۶ صندوق قرض الحسنه راه اندازی شده که تاکنون برای این صندوق سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات تشویقی داده شده و در حال حاضر این صندوق ها در قالب کارگاه های زود بازده در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بسیج گام به گام با پلیس در راستای برقراری امنیت قدم بر می دارد عنوان کرد: از اقدامات موثر ورود بسیجیان در جامعه جهت تقویت و تامین امنیت است که در همین راستا گشت های محله محور رضویون در سطح مساجد و پایگاه های محلات اندیمشک در قالب تیم های سه تا پنج نفره راه اندازی شده اند.

سرهنگ کریم پور از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: رژه خودرویی و موتوری، میثاق با شهدا، طرح لبیک گروه های جهادی خواهران، همایش پیاده روی خانوادگی و دیدار با امام جمعه از جمله برنامه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک در این هفته هستند.

وی یکی از ویژه برنامه های هفته بسیج را برگزاری همایش های محله محور برشمرد و ابراز کرد: همایش های چهل خادم، چهل جهادگر و چهل شهید توسط حوزه ههای محلات در نقاط مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=3950
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل ۲ گردان سایبری در سپاه اندیمشک/ برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.