تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

هر شرکت پتروشیمی یک منطقه از ماهشهر را تحت پوشش قرار دهد

  • کد خبر : 4009
  • 11 دی 1398 - 11:27
هر شرکت پتروشیمی یک منطقه از ماهشهر را تحت پوشش قرار دهد

اندیمشک نوین: باید با توزیع عادلانه خدمات و بکارگیری نیروی های بومی در صنایع پتروشیمی مانع سوء استفاده بیگانگان از شرایط موجود شوید.

اندیمشک نوین: باید با توزیع عادلانه خدمات و بکارگیری نیروی های بومی در صنایع پتروشیمی مانع سوء استفاده بیگانگان از شرایط موجود شوید.

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از رهیاب سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان در جمع مسئولین استانی و مدیران پتروشیمی ماهشهر اظهار داشت: به هیچ وجه پذیرفته نیست که به بخش هایی از شهرستان ماهشهر خدمات اندکی داده شود و در حوزه اشتغال و تولید سهم کمی داشته باشند باید همه مردم ماهشهر بصورت یکنواخت از امکانات مورد نیاز برخوردار باشند.

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به مناطق کم برخوردار ماهشهر افزود: نباید خدمات رسانی در این منطقه بگونه ای باشد که احساس تبعیض در ذهن مردم ایجاد شود.

فرمانده سپاه خوزستان خطاب به مدیران صنعت پتروشیمی ماهشهر گفت:باید با توزیع عادلانه خدمات و بکارگیری نیروی های بومی در صنایع پتروشیمی مانع سوء استفاده بیگانگان از شرایط موجود شوید؛

سردارشاهوارپور با اعلام آمادگی بسیج برای راه اندازی کارگاههای زودبازه و رونق اشتغال در ماهشهر عنوان کرد: بسیج آمادگی دارد در ۲ بخش محرومیت زدایی و راه اندازی کارگاههای زودبازه به کاهش مشکلات در شهرستان ماهشهر کمک کند.

فرمانده ارشد سپاه در خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: صنایع پتروشیمی صرفا وظیفه تولید محصولات مربوطه را برعهده ندارند بلکه باید هرکدام از شرکت ها یک منطقه از شهرستان ماهشهر را تحت پوشش قرار دهند و با فراهم کردن زیرساخت های لازم برای شهروندان و توسعه همه جانبه امنیت و آرامش را برای مردم این منطقه ایجاد کنند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=4009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.