27 , دی, 1398

رزمایش اقتدار و امنیت در اندیمشک برگزار می‌شود

اندیمشک نوین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از برگزاری رزمایش اقتدار و امنیت به‌مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگی بسیج خبر داد‌.

اندیمشک نوین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از برگزاری رزمایش اقتدار و امنیت به‌مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگی بسیج خبر داد‌.

 

به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور اظهار داشت: رزمایش اقتدار و امنیت به‌مناسبت چهلمین سالگی بسیج توسط گردان های امام علی(ع) و بیت‌المقدس شهرستان اندیمشک به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تهدیدات و شیطنت‌های دولت‌های استکباری و همراهی عده‌ای فریب خورده و اغتشاش‌گر به‌‌منظور آمادگی با هر گونه بحران تمرینات تاکتیکی خاصی برای گردان‌ها پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک درباره هدف از برگزاری این رزمایش گفت: این رزمایش با هدف اقتدار بسیج، بالا بردن توان مقابله با ناآرامی‌ها، اغتشاشات شهری و آموزش‌های مرتبط به‌صورت مشترک با نیروی انتظامی در وضعیت‌های مختلف برگزار می‌شود.

کریم‌پور گفت: برگزاری این قبیل رزمایش‌ها در افزایش آمادگی بسیجیان بسیار موثر است.

وی در ادامه افزود: احساس امنیت از خود امنیت مهم تر بوده و نعمت امنیت یک از نعمات خفیه الهی است و یکی از ماموریت‌های سپاه و بسیج، برقراری امنیت بوده که در این چهل سال به‌خوبی در کنار سایر نیروهای مسلح انجام وظیفه کرده است برقراری و اجرای گشت‌های شهری رضویون توسط پایگاه‌های مقاومت شهری در همین راستا بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد کارنامه چهل سالگی بسیج مملو است از مجاهدت و خدمت و ایثار و فداکاری بسیجیان به گونه‌ای که هر زمان انقلاب اسلامی ما توسط دشمنان خارجی و مزدوران داخلی تهدید شده است بلافاصله بسیج در صحنه حاضر شده و به یاری و امداد اقدام نموده است.

کریم پور در ادامه از زحمات و همکاری فرماندار شهرستان اندیمشک و اعضای شورای اداری شهرستان که نهایت همکاری را در اجرای این رزمایش با سپاه شهرستان داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.