27 , دی, 1398

داوطلبان مجلس یازدهم از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فقط مجاز به تبلیغ در موعد مقرر هستند و از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فقط مجاز به تبلیغ در موعد مقرر هستند و از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری در نشست شورای اداری اندیمشک در فرمانداری افزود:تبلیغات تعدادی از داوطلبان در فضای مجازی غیرقانونی است و داوطلبان باید پایبند به اصول قانونی باشند.
وی بیان کرد: یک فهرست مربوط به تایید صلاحیت داوطلبان مجلس یازدهم از اندیمشک در فضای مجازی منتشر شد که انتشار آن غیرقانونی بود.
جهانگیری افزود: قانون ملاک و اولویت نخست است و داوطلبان با قانونمندی بستر مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
وی گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات هر داوطلبی ممنوع است و مدیران در ساعات اداری از ورود به ستادهای انتخاباتی پرهیز کنند.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۱ مرحله از روند انتخابات مجلس شورای اسلامی را به خوبی پشت سرگذاشته ایم و انتظار می رود با همدلی اعضای شورای تامین و مدیران با قانونمداری شاهد یک انتخابات سالم و پرشور باشیم.
وی گفت: تلاش هیات اجرایی ، هیات نظارت ،هیات بازرسی ،شورای تامین و سایر عزیزان برگزاری انتخابات سالم و قانونی است و نقش مردم در این خصوص بسیار مهم است.
وی اعتماد سازی را یکی از مهمترین نکات قابل توجه در انتخابات دانست و افزود:هر داوطلبی باید به این موضوع اهتمام داشته باشد و به دور از تخریب و تهمت به بیان برنامه ها و اهداف خود بپردازد.
وی در بخش دیگری با اشاره به ضرورت های گام دوم انقلاب گفت:هوشیاری نسبت به تلاش وسیع دشمن برای ضربه به نظام اسلامی ضروری است و نقش مدیران در این برهه حساس و حایز اهمیت است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال در کشور برگزار می شود.