تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

حضور حداکثری در انتخابات آینده اولویت اول امروز نظام اسلامی است

  • کد خبر : 4162
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۵۳
حضور حداکثری در انتخابات آینده اولویت اول امروز نظام اسلامی است

اندیمشک نوین: حجت الاسلام حسینی نوری انتخابات را یک وظیفه انقلابی و ملی دانست و گفت: حضور حداکثری در انتخابات آینده اولویت اول امروز نظام اسلامی و پشتوانه ای برای مسئولان است تا در عرصه داخلی مشکلات مردم را پیگیری و برطرف کنند.

اندیمشک نوین: حجت الاسلام حسینی نوری انتخابات را یک وظیفه انقلابی و ملی دانست و گفت: حضور حداکثری در انتخابات آینده اولویت اول امروز نظام اسلامی و پشتوانه ای برای مسئولان است تا در عرصه داخلی مشکلات مردم را پیگیری و برطرف کنند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، «حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری» امروز (جمعه ۱۸ بهمن) در خطبه های نماز جمعه این هفته اندیمشک، بیعت نیروهای هوایی با امام خمینی (ره) را سرآغازی برای بیعت تمام دستگاه ها، نهادها و مردم دانست و اظهار کرد: این بیعت نشان از ایمان نیروی هوایی دارد.

امام جمعه اندیمشک به بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیر با اقشار مختلف مردم پرداخت و افزود: اقتدار و ابهت نظام اسلامی در دیدگان ملت ها و کشورهای دیگر به دلیل حضور همیشگی در مواردی است که انقلاب نیاز به حضور آنها دارد.

وی اذعان داشت: حضور مردم در همه صحنه های انقلان، زرهی پولادین در مقابل بددلان بیرونی و داخلی بر تن نظام اسلامی کرده و خوشبختانه تا به امروز نتوانسته اند به نظام اسلامی ضربه ای وارد کنند.

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به اینکه دشمنان می خواهند که حضور مردم در انتخابات چشمگیر نباشد بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دو رخداد بزرگ انقلاب در آینده ای نزدیک هستند و تمام برنامه های دشمن در ماه های گذشته با هدف جلوگیری از حضور پرشور مردم در این رویدادها بوده است.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که با پایین آوردن حضور مردم در عرصه های مهم انقلاب اسلامی وانمود کند که مردم انقلاب را دوست ندارند و حضور مردم در این شرایط و وضعیت را چشمگیر نشان ندهند.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه دشمن می خواهد با ایجاد ترس و اضطراب میان مردم از حضور حداکثری آنها در صحنه های مختلفی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات جلوگیری کند یاد آور شد: باید حضور مردمی در رخدادهای آینده مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد تا جرات نکنند بار دیگر به نظام اسلامی، چشم طمع بیندازند و فکری برای خرابکاری در نظام اسلامی داشته باشند.

وی عنوان کرد: حضور انقلابی مردم، انقلاب را درست به دنیا معرفی می کند و عامل ماندگاری انقلاب اسلامی حضور مردمی است و اگر تاکنون این حضور مردمی نبود، انقلاب اسلامی در سال های نخست متوقف شده بود.

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به اینکه رمز دنبال کردن آرمان های انقلاب اسلامی در طی ۴۰ سال اخیر به دلیل حضور مردمی است خاطر نشان کرد: اصل حضور مردمی به معنای همبستگی ملی است که این همبستگی برای نظام اسلامی مصونیت خواهد داشت.

وی انتخابات را یک وظیفه انقلابی، ایمانی و ملی دانست و گفت: حضور حداکثری در انتخابات آینده اولویت اول امروز نظام اسلامی است که این حضور باعث قدرتمندتر شدن کشور می شود که هم پشتوانه ای برای مسئولان برای مطرح کردن حرف های ما در عرصه های بین المللی است و هم در عرصه داخلی با این پشتوانه مردمی مشکلات مردم را پیگیری و برطرف کنند.

امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: کشوری که ۸۰ درصد واجدین شرایط آن در انتخابات و گزینش های بزرگ سیاسی مشارکت داشته باشند قطعا آن کشور مورد توجه تمام کشورهای دنیا قرار خواهد گرفت اما کشوری که درصد مشارکت پایین مردمی و عمومی داشته باشد مورد توجه هیچ کشوری قرار نمی گیرد.

وی تاکید کرد: قضاوت کشورهای دنیا در مورد انقلاب اسلامی این است که این انقلاب مردمی و قدرتمند است که بعد از ۴۰ سال باطراوت و شادابی حرف های اول انقلاب را می زنند و دنبال می کنند و این فقط در سایه حضور مردمی تامین خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4162
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات آینده اولویت اول امروز نظام اسلامی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.