تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

  • کد خبر : 4184
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۳۱
دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

اندیمشک نوین: جهانگیری با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: دشمنان حیات و سربلندی ملت ایران را هدف قرار داده اند و برای کمرنگ کردن حضور مردم در این راهپیمایی تلاش می کنند.

اندیمشک نوین: جهانگیری با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: دشمنان حیات و سربلندی ملت ایران را هدف قرار داده اند و برای کمرنگ کردن حضور مردم در این راهپیمایی تلاش می کنند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، «پیمان جهانگیری»امروز (یکشنبه ۲۰ بهمن) در نشست شورای اداری اندیمشک با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی حیات و سربلندی ملت ایران را هدف قرار داده اند و برای کمرنگ کردن حضور مردم تلاش می کنند.

فرماندار اندیمشک افزود: در طول عمر ۴۱ ساله انقلاب اسلامی، دشمنان همواره برنامه های متعددی برای تضعیف نظام و ضربه به ملت و کشور اجرا کرده اند اما با ایستادگی و وحدت ملی با شکست مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکیدی بر آرمان های بلند جمهوری اسلامی و محکوم کردن توطئه های دشمنان است تصریح کرد: طی چهار دهه گذشته کشور به رغم تلاش نافرجام دشمنان به ویژه استکبار جهانی در عرصه های گوناگونی به پیشرفت های ارزشمندی دست یافته که نشان دهنده عزتمندی کشور است.

جهانگیری با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی اذعان داشت: شور و نشاط انتخاباتی ضروری است و همه برای این شور و همدلی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به انتخابات چشم دوخته است اما بی شک مردم با حضور خود، بار دیگر دشمن را ناکام خواهند گذاشت اضافه کرد: تلاش هایی در بخش های مختلف صورت گرفته و طرح های بزرگی در این شهرستان اجرایی شده که این روند باید ادامه پیدا کند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه دوران سراسر افتخار و عزت هشت سال دفاع مقدس تداعی کننده جانفشانی ها، دلاروی ها، رشادت ها و فداکاری بزرگ مردان و شیرزنان ایران اسلامی است ابراز کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایمان و توکل به خدا و اطاعت از فرماندهی کل قوا مقتدرانه و با عزت همواره حماسه آفرین بوده اند.

وی یاد آور شد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مجموعه ای از افتخارات در تاریخ این سرزمین به ویژه در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، پاسداران شجاع و هوشیار آسمان ایران اسلامی هستند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4184
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.