تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

نجات جان مادر باردار در اندیمشک

  • کد خبر : 4302
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵

اندیمشک نوین: مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: یک مادر باردار با اقدام به موقع فوریت‌های پزشکی این شهرستان نجات یافت.

اندیمشک نوین: مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: یک مادر باردار با اقدام به موقع فوریت‌های پزشکی این شهرستان نجات یافت.

 

به گزارش اندیمشک نوین، دکتر عبدالرحمن روحانی افزود:این مادر باردار در یک منطقه صعب‌العبور در بخش الوار گرمسیری اندیمشک با پرواز بالگرد اورژانس از مرگ نجات یافت.

وی افزود: با اعلام به مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان مبنی بر انتقال یک مادر باردار با شرایط ویژه در منطقه صعب العبورکرناس روستای پاره در شمال بخش الوار گرمسیری اندیمشک گروه فوریت های پزشکی به این منطقه کوهستانی و سخت گذر اعزام شد.

وی گفت: از آنجا که امکان اعزام زمینی به این منطقه وجود نداشت یک فروند بالگرد به محل اعزام شد.

روحانی افزود: این ماموریت در شرایطی سخت برای تیم پروازی و پرسنل فوریت‌های پزشکی در هنگام فرود بالگرد انجام شد و خوشبختانه مادر باردار با شرایط مطلوب توسط تیم فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک منتقل شد.

وی افزود: این چندمین ماموریت بالگرد برای انتقال مادران باردار در این منطقه است که با حضور به موقع نیروهای اورژانس هوایی و تلاش فوریتهای پزشکی اندیمشک از مرگ و میر مادر و نوزاد جلوگیری می‌شود.
وی اظهار داشت: حال این مادر و نوزاد مطلوب گزارش شده است.

بخش الوار گرمسیری اندیمشک دارای ۱۷۸ روستای پراکنده است که تعدادی از آنها صعب العبور هستند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4302
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نجات جان مادر باردار در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.