18 , خرداد, 1397
امام جمعه اندیمشک:

ملت‌های مسلمان کالاهای ساخت صهیونیست‌ها را تحریم کنند

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: ملت‌های آزاده و مسلمانان جهان همت کرده و کالاهای ساخت صهیونیست‌ها را تحریم کنند.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: ملت‌های آزاده و مسلمانان جهان همت کرده و کالاهای ساخت صهیونیست‌ها را تحریم کنند.

 

 

امام جمعه اندیمشک گفت: ملت‌های آزاده و مسلمانان جهان همت کرده و کالاهای ساخت صهیونیست‌ها را تحریم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی‌نوری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بیانیه حقوق بشر عنوان کرد: چهارده آذرماه سال ۱۹۴۸ میلادی اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل به تصویب رسید و از این تاریخ حقوق بشر به حربه‌ای برای مستکبرین جهان تبدیل شده است.

وی افزود: ۷۰ سال در سرزمین فلسطین و قدس شریف عده‌ای با وقاهت تمام وارد شده و به ظلم و ستم می‌پردازند و تمام مدعیان دروغین حقوق بشر در ارتباط با جنایات رژیم اشغالگر سکوت کرده‌اند.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه ۸۰ درصد مناطق اشغالی در دست رژیم اشغالگر قدس توسط دولت استعمارگر انگلیس اشغال و تمام منابع حیاتی و زیرساخت‌ها را بدست گرفته و مردم را آواره کردند اما همچنان دست از جنایت برنمی‌دارند.

وی گفت: امروز صهیونیست‌ها و حامیان مستکبر آن ها با وقاحت هر چه تمام برای تصاحب دائمی قدس به دنبال نقشه‌های شوم خود هستند و مواضع رئیس جمهور هرزه‌گوی امریکا نشان از توطئه‌ای جدید برای منطقه و ملت مظلوم فلسطین دارد.

وی با انتقاد از عملکرد منفعلانه برخی از حکام و دولت‌های اسلامی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیست در معادلات نظامی امریکا برای منطقه نقش مهم ایفا کرده و اسراییل در طرح امنیتی منطقه ای آمریکا نقش مهمی دارد.

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری با اشاره به اینکه آمریکا می خواد امنیت و برتری نظامی اسرائیل از هر جهت حفظ شود، افزود: هدف آمریکا و استکبار در ایجاد اسرائیل تسلط کامل بر تمام منابع انرژی خاورمیانه است.

وی گفت: امروز مسلمین نباید در مقابل زیاده‌خواهی کوتاه نخواهند آمد و هرگز آزادگان جهان اجازه آرامش به رژیم کودک‌کش نخواهد داد.

امام جمعه اندیمشک یکی از راه‌های مقابله با رژیم غاصب اشغالی را تحریم اقتصادی دانست و افزود: ملت‌های آزاده و امت اسلامی باید با تحریم کالاهای رژیم کودک‌کش اسرائیل عرصه را برای ناقضان حقوق اولیه انسان‌ها سخت کنند.

وی، روز قدس را روز صف‌بندی حق و حقیقت خواند و تصریح کرد: اگر مسلمانان همت کرده و کالاهای، ساخت صهیونیست‌ها را تحریم کنند این رژیم از نظر ابعاد اقتصادی، سیاسی و نظامی به سطوح آمده و طومار این رژیم جعلی برای همیشه برچیده می‌شود.

حسینی‌نوری گفت: صهیونیست‌ها و شرکای آن‌ها به دنبال جدایی قدس و ملت فلسطین از جهان اسلام هستند و تدبیر امام راحل و امت‌های مسلمان یادآوری خواهد کرد که مسئله فلسطین مشکل اولویت جهان اسلام است.