تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

تجربه دفاع مقدس ظرفیتی برای عبور از تحریم‌ دشمنان است

  • کد خبر : 4540
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۱
تجربه دفاع مقدس ظرفیتی برای عبور از تحریم‌ دشمنان است

اندیمشک نوین: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه و تفکر بسیجی و تلاش جهادی توانست دشمنان قسم خورده خود را شکست دهد که این خود تجربه مهمی برای عبور از تحریم دشمنان است.

اندیمشک نوین: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر روحیه و تفکر بسیجی و تلاش جهادی توانست دشمنان قسم خورده خود را شکست دهد که این خود تجربه مهمی برای عبور از تحریم دشمنان است.

 

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون حسنوند در نشست شورای اداری اندیمشک در سالن شهید سروندی این شهرستان افزود:پیروزی انقلاب اسلامی یکی از وقایع مهم قرن بیستم است که بسیاری از معادلات را در منطقه و جهان برهم زد و توانست نور امید و آزادی خواهی را در دل ملت های ستمدیده دنیا روشن سازد.

وی افزود: بدون شک این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) متصل خواهد شد و این یک وعده الهی است.

وی با انتقاد از کسانی که روحیه ناامیدی را به جامعه تزریق می کنند ، تصریح کرد: نباید روحیه یاس به جامعه تزریق شود و این همان چیزی است که دشمنان انقلاب و نظام به دنبال آن هستند.
حسنوند با بی اثر دانستن تحریم های دشمنان گفت:در این شرایط این دشمنان هستند که از جمهوری اسلامی هراس دارند. این همه لشکر کشی، تحریم و محدودیت برای ما ناشی از  ترس و هراس آنان از جمهوری اسلامی است.

وی داشتن روحیه جهادی را در بحث ایجاد اشتغال بسیار مهم دانست و تاکید کرد:امروز هم  با وجود همه موانع و تنگناها می توان با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در زمینه اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم که از ضروری ترین امور این روزهای جامعه و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست پیروز شویم.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:جمهوری اسلامی دشمن دارد و  در مسیر رسیدن به اهدافش فراز و نشیب نیز وجود دارد  اما بدانید که جمهوری اسلامی با رهبری  مقام معظم رهبری به پیروزی رسیده و به حکومت جهانی  امام زمان (عج) متصل خواهد شد.
وی افزود: جمهوری اسلامی با وجود هزاران دشمن مانند ترامپ و اسرائیل همان گونه که تاکنون در همه عرصه های داخلی و بین المللی موفق بوده پیروز است، چرا که ما در ۴۰ سال گذشته ثابت کرده ایم شکست ناپذیریم و این انقلاب مستحکم تر از دیروز به مسیرش ادامه می دهد.
حسنوند افزود: بعضی ها نترسند و دلشان نلرزد مطمئن باشید که  هیچ اتفاقی برای انقلاب و نظام نخواهد افتاد، این اتفاقات برای تجربه آموختن و صافی انقلاب است .

وی خطاب به مسئولین دستگاه های اجرایی گفت: نشانه انقلابی گری و در مسیر ولایت بودن در حال حاضر کار جهادی  خدمت شبانه روزی و هزینه کردن خود برای آسایش مردم است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر بر ضرورت توجه به تفکر بسیجی و جهادی تاکید کرد و افزود: ما با تکیه بر تجربه گرانبهای هشت سال دفاع مقدس و استفاده از  این تجربیات می توانیم تحریم های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مایوس ساخته و در عین حال زمینه پیشرفت کشور را نیز فراهم کنیم.
وی با بیان این که ایران اسلامی در حال حاضر کشوری مقتدر و تاثیر گذار در منطقه و نظام بین المللی است خاطر نشان کرد: این  اقتدار مرهون هدایت های مقام  معظم رهبری است لذا نیاز است که همه مسئولان  با تدبیر و دور اندیشی، برای توسعه ی کشور برای دوران پس از بیماری کرونایی برنامه ریزی  لازم را انجام دهند تا بتوانیم  همچنان پله های پیشرفت و ترقی را طی کنیم.
حسنوند با اشاره به اجرای مانور بزرگ کمک مومنانه در ایران اسلامی و تاکید  مقام معظم رهبری بر کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه، تاکید کرد: کمک مومنانه محدود به یک زمان خاص نیست و همه باید برای کمک به اقشار محروم و آسیب پذیر شهرستان و ایران اسلامی تلاش و برنامه ریزی کنند.

فرماندار: ۹۰ پروژه در اندیمشک اجرا می شود

فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت : ۹۰ پروژه عمرانی در شهرستان اندیمشک برای سال جاری تعریف و اجرا می‌شود.
پیمان جهانگیری افزود: این پروژه ها در زمینه بهداشت و درمان ،نوسازی مدارس، برق ،آبفا، ورزش و  سایر حوزه ها اجرا می‌شوند .
وی افزود: اعتبارات کم سابقه ای از منابع گوناگون در سال های اخیر برای رفع مشکلات شهرستان هزینه شد و این تلاش ها در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.
فرماندار اندیمشک افزود: اجرای ده ها پروژه در شهرک های صنعتی با هدف رونق اقتصاد و تولید نشان دهنده اهتمام مسئولین برای ایجاد فرصت شغلی و آبادانی منطقه است.
جهانگیری حمایت از سرمایه گذاران را فرصتی برای ارتقاء فرصت های شغلی در شهرستان عنوان کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید زمینه حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران در شهرستان و تحقق طرح‌های تولیدی و اشتغالزا را فراهم نمایند .
وی گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولین شتاب در طرحهای تولیدی و اشتغالزا است و امسال با تلاش مضاعف برای تحقق طرح‌های مختلف در شهرستان گام برمی داریم .در شهرک‌های صنعتی شاهد حضور سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های مختلف هستیم و امسال با تلاش بیشتر برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید تلاش خواهیم کرد.
وی  مشاغل خانگی را یکی دیگر از راهکارهای رفع دغدغه بیکاری در شهرستان دانست و افزود: برای این مهم نیز برنامه ریزی شده است و از افرادی که در این زمینه طرح‌هایی دارند حمایت می‌شود.
وی اجرای طرح محدودیت های ترافیکی ، تولید و توزیع ده‌ها هزار ماسک و شیلد،بازرسی های مستمر و برنامه‌ریزی برای مدیریت تردد شهروندان را از جمله گام‌های موثر در این زمینه دانست.
وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در سال جاری با برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف توسعه محور تلاش کنند.مدیران باید برنامه پنج‌ساله توسعه خود را تدوین و در جلسه آتی شورای اداری آن را مطرح و برای تحقق و گام های بزرگ عمران و آبادانی شهرستان تلاش شود.

محمد قلاوندی معاون عمرانی فرماندار اندیمشک هم با بیان گزارشی از روند تخصیص اعتبارات اندیمشک خواستار تلاش مضاعف مدیران در تحقق پروژه های عمرانی شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4540
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تجربه دفاع مقدس ظرفیتی برای عبور از تحریم‌ دشمنان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.