18 , خرداد, 1397
امام جمعه اندیمشک:

روز قدس محور وحدت مسلمین است

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: روز قدس محور وحدت مسلمین در حمایت از مردم مظلوم جهان و از جمله مردم مظلوم فلسطین است.

اندیمشک نوین: امام جمعه اندیمشک گفت: روز قدس محور وحدت مسلمین در حمایت از مردم مظلوم جهان و از جمله مردم مظلوم فلسطین است.

 

 

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز قدس افزود:امام راحل (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از همان زمان شکل گیری رژیم غاصب صهیونیستی، تلاش های ارزنده ای داشتند.
وی بیان کرد:نامگذاری روز قدس یکی از مهمترین یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) بود و امروز به عنوان یک روز بزرگ و عامل انسجام بیشتر مسلمین در مبارزه و مقابله با اسراییل غاصب است.
وی افزود:مساله مقابله با رژیم صهیونیستی مهمترین عملکرد نظام اسلامی بوده و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مردم مظلوم جهان محور وحدت مسلمین جهان است.
وی از حضور باشکوه مردم اندیمشک در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و گفت:مردم ایران اسلامی در جای جای کشور حضوری باشکوه در این روز داشتند و بار دیگر موجب ناامیدی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی شدند.
وی در بخش دیگر از خطبه ها با اشاره به لزوم دشمن شناسی در جامعه اسلامی افزود:باید با شناخت اهداف دشمن و تقویت ابعاد مختلف داخلی ، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی راه نفوذ دشمن را بست.
امام جمعه اندیمشک گفت:دشمن قصد دارد با ایجاد روحیه ناامیدی و بی اعتمادی در داخل کشور به اهداف شوم خود دست یابد اما آگاهی مردم تاکنون آنها را ناکام گذاشته است.
حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند موضوع هسته ای را به یک موضوع چالشی تبدیل کند افزود: دشمنان موضوع ایران هراسی را با استفاده از مساله هسته ای بزرگ کرده اند و از این موضوع برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.
وی گفت:دشمنان ملت و مسئولان ما و توانمندی فرزندان ایران اسلامی را هنوز نشناخته اند و این اقتدار ملت ما همواره سد محکمی بر اهداف شوم آنها است.
وی بیان کرد:آموزه های دینی ما و منویات رهبر معظم انقلاب چهارچوب فعالیت های مختلف در نظام اسلامی است و آشوب سازی دشمن در کشور ما با هوشیاری مردم محکوم به شکست است.
وی ادامه داد:در این شرایط که دشمن تمام توان خود را برای ایجاد شکاف در جامعه ما بکار گرفته باید مراقب و آگاه بود تا نفوذ دشمن به لایه های اجتماعی ما ناکام بماند.

 

 

منبع: ایرنا