تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

دامداران مجتمع گاو شیری اندیمشک حقوق خود را مطالبه می‌کنند

  • کد خبر : 4684
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
دامداران مجتمع گاو شیری اندیمشک حقوق خود را مطالبه می‌کنند

اندیمشک نوین: دامداران مجتمع گاو شیری اندیمشک امروز در برابر ورودی فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و خواستار حقوق قانونی خود شدند.

اندیمشک نوین: دامداران مجتمع گاو شیری اندیمشک امروز در برابر ورودی فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و خواستار حقوق قانونی خود شدند.

 

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، دامداران مجتمع گاو شیری اندیمشک امروز در برابر ورودی فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و خواستار حقوق قانونی خود شدند.

نماینده جمع حدودا پنجاه نفری دادمداران که اندک اندک به جمعیت آن‌ها افزوده می‌شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مجتمع در حالی بنا شد که قول زمین‌های کشاورزی را به ما داده بودند اما حصارکشی دور مجتمع انجام نشد و کم کم شاهد آغاز سرقت‌ها شدیم.

او افزود: علی‌رغم نبود حصار، دامداران کار خود را آغاز کردند اما پس از گذشت ۵ سال هنوز وعده زمین‌های کشاورزی محقق نشد و مجتمع کاملا ورشکست شد.

نماینده دامداران عنوان کرد: پس از ورشکستگی، دامداران این بار با وعده زمین ادارات و با این امید که این قول محقق خواهد شد مجددا با وام و قسط و آوردن دام، کار خود را شروع کردند.

وی افزود: اما برای بار دوم ورشکست شدیم و حالا بانک کشاورزی دامدارانی را که سرمایه خود را پای کار آوردند تهدید به مصادره اموال می‌کند و ما نیز به همین خاطر اینجا جمع شده‌ایم.

همه چیز رها شده

یکی دیگر از دامداران که سرمایه خود را در این مجتمع وارد کرده و حالا ورشکست شده گفت: روزی که زمین‌های خالی مجتمع را به ما واگذار کردند این وعده را دادند که به ازای هر ۴۰ راسی که ساخته شود ۴ هکتار زمین و به ازای هر ۳۰ راسی، ۳ هکتار زمین به ما بدهند که ما نیز به این امید کار را شروع کردیم.

این دامدار افزود: اما در حال حاضر همه چیز به حال خود رها شده و سکوی جمع‌آوری شیری که قرار بود تهیه شود درست نشده و شیر همینطور روی دستمان می‌ماند.

او ادامه داد: زمینی داده نشد و در خود مجتمع هم خبری از حصارکشی نیست و وعده‌ها محقق نشده است.

حرف دل ما

یکی از دامداران با گلایه گفت: حرف دل ما این است که دامداری که با توجه به فرمایش رهبر که گفتند امسال سال جهش تولید است میخواهد وارد عرصه تولید شود چرا با سنگ‌اندازی برخی مواجه می‌شود.

او ادامه داد: ما آمدیم و در این بیابان چندین میلیارد هزینه کردیم اما یا بر اثر نبود حصارکشی، دزد به دام‌های ما میزند و وسایل و دام‌ها به سرقت می‌رود و یا از طرفی حمایت نمی‌شویم و به خاطر نداشتن زمینی که وعده‌اش را از روز اول سنگ‌بنای مجتمع داده بودند ورشکست می‌شویم و میلیاردها هزینه ما به باد می‌رود.

این دامدار افزود: از طرف هیچ ارگانی حمایت نمی‌شویم؛ تمام ما که برای اعتراض آمده‌ایم طرفدار پر و پا قرص نظام هستیم اما چرا من تولیدکننده که میخواهم چرخ تولید کشور را به قدر توانم بچرخانم باید به این روز گرفتار شوم؟

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4684
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دامداران مجتمع گاو شیری اندیمشک حقوق خود را مطالبه می‌کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.