تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آیین تجلیل از خانواده شهدا و مدافعان سلامت اندیمشک برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 4818
  • 01 مهر 1399 - 13:19
آیین تجلیل از خانواده شهدا و مدافعان سلامت اندیمشک برگزار خواهد شد

اندیمشک نوین: فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک گفت: آیین تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان شبکه بهداشت و درمان و جهادگران جبهه سلامت برگزار خواهد شد.

اندیمشک نوین: فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک گفت: آیین تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان شبکه بهداشت و درمان و جهادگران جبهه سلامت برگزار خواهد شد.

 

به گزارش اندیمشک نوین، احسان کریم پور در نشست خبری با اصحاب رسانه در این شهرستان با بیان این که امنیت، اقتدار و آزادی امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا است، گفت: اندیمشک شهر یادمان های هشت سال دفاع مقدس است.

او با اشاره به لزوم پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت، از آمادگی و بسیج تمام خدمات برای گرامیداشت ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت: مردم اندیمشک هشت سال پشتیبان دفاع از کشور بودند و حماسه های گسترده ای از خود ثبت و در تقویم پر افتخار ایران اسلامی نام ماندگاری به جای گذاشتند.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک با اشاره به لزوم ثبت حماسه های شش مهر و چهار آذر در تقویم کشور، افزود: برای معرفی و ثبت حماسه های ماندگار مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس به تلاش همه آحاد جامعه نیاز است و در این زمینه اقدامات گسترده و متنوعی به اجرا رسیده است.

کریم پور با بیان این که به مناسبت آغاز دهه چهارم پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آلبوم عکس شهدای اندیمشک تهیه و در اختیار خانواده های معظم حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس قرار می گیرد، اضافه کرد: با اجرای این طرح ۹۰ خانواده شهید در شهرستان اندیمشک تجلیل می شوند.

فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک در پایان بیان کرد: همچنین با هدف تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان شبکه بهداشت و درمان و جهادگران جبهه سلامت در بیمارستان امام علی(ع) و دیگر بخش های بهداشتی و درمانی شهرستان اندیمشک از زحمات کشان این عرصه به مناسبت هفته دفاع مقدس در یک آیین ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=4818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.