تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

چتر همدلی جهادگران خوزستانی بر سر مناطق محروم شهرستان اندیمشک+تصاویر

  • کد خبر : 4842
  • 07 مهر 1399 - 11:21
چتر همدلی جهادگران خوزستانی بر سر مناطق محروم شهرستان اندیمشک+تصاویر

اندیمشک نوین: جهادگران قرارگاه فرهنگی جهادی مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اردوی محرومیت زدایی را با حضور ۵۰ جهادگر در مناطق محروم الوار گرمسیری برگزار می‌کند.

به گزارش اندیمشک نوین، قرارگاه فرهنگی جهادی مالک اشتر با همت بسیجیان حوزه مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و خیران خوزستانی، اقدام به تعمیر و بازسازی مدرسه‌ای در بخش الوار گرمسیری اندیمشک کرده‌اند تا در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان این مدرسه با انگیزه بیشتری به تحصیل بپردازند.‌

جهادگرانی که نشان دادند، فراز و نشیب‌های زندگی، محرومیت‌زدایی را از خاطر آن‌ها نبرده است و به‌خوبی توانسته‌اند با خدمت در شکل‌های مختلف همدلی‌شان را به مردم در مناطق محروم انجام دهند.

این جهادگران بسیجی بدون توجه به تشریفات اداری، خالصانه خدمتگزار محرومان در سطح شهرستان اندیمشک هستند.

سروان پاسدار حسین صداقتی، فرمانده حوزه مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک گفت: ۵۰ جهادگران قرارگاه فرهنگی جهادی مالک اشتر در این اردو حضور داشتند.

وی با اشاره به کارهای عمرانی انجام‌شده توسط گروه فرهنگی جهادی مالک اشتر افزود: ترمیم یک مدرسه در بخش الوار گرمسیری اندیمشک انجام شد.

فرمانده حوزه مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک درباره انتخاب این مدرسه جهت ترمیم، تصریح کرد: این مدرسه توسط مردم منطقه به واحد بسیج سازندگی حوزه مالک اشتر معرفی شده بود و برای بازدید از مدرسه اقدام کردیم و ضمن اطلاع از مشکلات آن، این مدرسه را برای برپایی اردوی جهادی انتخاب کردیم.

وی گفت: جهادگران قرارگاه فرهنگی جهادی مالک اشتر، اکنون در مدرسه حضور دارند و در حال مرمت و بازسازی این مدرسه در بخش الوار گرمسیری اندیمشک هستند.

سروان پاسدار حسین صداقتی گفت: از مسئولان آموزش و پرورش درخواست داریم در این مدرسه حضور یابند و با محرومیت شدید این مدرسه آشنا شوند تا برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت این منطقه گام‌های مؤثری برداشته شود.

در ادامه تصاویری از این اقدام خداپسندانه جهادگران خوزستانی را می‌بینید:

 

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=4842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.