تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

مقابله با موج جدید ویروس کرونا نیازمند همکاری مضاعف مردم و رعایت بیشتر اصول بهداشتی است

  • کد خبر : 4860
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
مقابله با موج جدید ویروس کرونا نیازمند همکاری مضاعف مردم و رعایت بیشتر اصول بهداشتی است

اندیمشک نوین: جهانگیری مقابله با موج جدید ویروس کرونا را مستلزم همکاری بیشتر مردم و رعایت اصول بهداشتی دانست و گفت: افزایش مبتلایان نشان‌دهنده سهل‌انگاری عمومی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش اندیمشک نوین، «پیمان جهانگیری» با اشاره به اینکه ویروس کرونا با شتاب روزافزون به پیش می‌رود و بهترین راه مقابله با آن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است اظهار کرد: افزایش مبتلایان نشان دهنده سهل‌انگاری عمومی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه نباید نسبت به وضعیت موجود بی‌تفاوت باشیم و باید با تلاش مضاعف برای کنترل وضعیت برنامه‌ریزی کنیم افزود: فصل پاییز و بیماری‌های این فصل، حساسیت وضعیت موجود را افزایش می‌دهند.

وی بر لزوم تشدید بازرسی‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: اصناف وظیفه دارند اصول بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و نظارت بر تالارها و رستوران‌ها باید جدی‌تر گرفته شود.

جهانگیری با اشاره به اینکه تصمیم‌های ستاد ملی کرونا برای ما محور تصمیم گیری است تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با دقت و تلاش بیشتر برای مقابله با کرونا همت کنند.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی عمومی برای هوشیاری مردم همچنان باید ادامه یابد و لازم است محیط‌های اداری نیز به طور مستمر ضدعفونی شوند.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا درمان قطعی ندارد، تنها راه مبارزه با این ویروس و قطع زنجیره انتشار آن، رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و رعایت فاصله اجتماعی است.

وی ادامه داد: بانک‌ها و ادارات موظف هستند اصول بهداشتی را رعایت کنند و هرکس سلامت مردم را تهدی کرده و سبب انتشار ویروس کرونا شود، با وی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

جهانگیری از شهروندان خواست با حساسیت بیشتری ویروس کرونا را جدی بگیرند و یادآور شد: جایگاه‌های سوخت برای حفظ سلامت عمومی ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4860
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مقابله با موج جدید ویروس کرونا نیازمند همکاری مضاعف مردم و رعایت بیشتر اصول بهداشتی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.