تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

نصب دستگاه‌های ثابت بلیت مکانیزه قطار‌های حومه‌ای در اندیمشک

  • کد خبر : 4885
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
نصب دستگاه‌های ثابت بلیت مکانیزه قطار‌های حومه‌ای در اندیمشک

اندیمشک نوین: مدیر کل راه آهن زاگرس از نصب دستگاه‌های ثابت بلیت مکانیزه قطار‌های حومه‌ای در ایستگاه اندیمشک و سایر ایستگاه‌ها خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، حسن زیودار مدیر کل راه آهن زاگرس گفت: ۱۶ دستگاه ثابت بلیت مکانیزه قطار‌های حومه‌ای در ایستگاه اندیمشک و دیگر ایستگاه‌های این اداره کل نصب و راه اندازی شد.

او افزود: نصب و راه اندازی دستگاه‌های بلیت مکانیزه مزایی دارد که از جمله می‌توان به افزایش سرعت و سهولت در فرآیند خرید بلیت، حذف بلیت کاغذی و کمک به حفظ محیط زیست اشاره کرد.

زیودار سهولت در امر کنترل بلیت و دسترسی آنلاین به آمار جابجایی مسافر در سطح کشور و حذف جابجایی پول کاغذی در شرایط کرونایی و کمک به سلامتی مردم را دیگر مزایای استفاده از دستگاه بلیت ثابت مکانیزه در ایستگاه‌های قطار حومه‌ای اندیمشک و سایر ایستگاه‌ها عنوان کرد.

قطار‌های حومه‌ای وسیله‌ای مناسب برای جابجایی مطمئن، آسان و با هزینه‌ای کم برای انجام سفر‌های درون استانی است و در خوزستان امکان تردد به شهرستان‌های اندیمشک، خرمشهر، ماهشهر، بندر امام خمینی و… با استفاده از این نوع قطار‌ها فراهم شده و چندین ایستگاه بین راهی برای ساکنان برخی روستاها و بخش‌ها پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4885
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نصب دستگاه‌های ثابت بلیت مکانیزه قطار‌های حومه‌ای در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.