تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

توسعه و ارتقای شبکه دیتا با افزایش پهنای باند در مرکز انقلاب اندیمشک

  • کد خبر : 4898
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
توسعه و ارتقای شبکه دیتا با افزایش پهنای باند در مرکز انقلاب اندیمشک

اندیمشک نوین: مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: عملیات توسعه و ارتقای شبکه دیتای مخابرات با نصب یک دستگاه سوییچ و انجام عملیات فنی و با افزایش پهنای باند کافو‌های نوری در مرکز تلفن انقلاب اندیمشک اجرا شد.

به گزارش اندیمشک نوین، رحیم فلاح زاده مخابرات منطقه خوزستان گفت: افزایش مصرف اینترنت و نیاز روز افزون مردم به سرعت و پایداری شبکه دیتا و همچنین افزایش سرعت دسترسی به اینترنت، جهت انجام کار‌های روزمره و فعالیت‌های آموزشی و… که بر بستر اینترنت است، توسعه و ارتقای شبکه دیتا در مناطق مختلف امری ضروری است.

او افزود: جهت ارائه خدمات اینترنت با سرعت مطلوب و با کیفیت به مشترکان مرکز انقلاب شهرستان اندیمشک در دستور کار کارشناسان فنی مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت و ارتقا و توسعه شبکه دیتا با انجام عملیات فنی و نصب و راه اندازی یک دستگاه سوییچ، برقراری یک لینک GE و برگردان ۶ دستگاه کافوی نوری مرکز انقلاب اندیمشک به دستگاه سوییچ مذکور، عملیات افزایش پهنای باند کافو‌های نوری در این مرکز اجرا شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با بهینه سازی و ارتقای شبکه دیتا و افزایش پهنای باند، بستر ارائه خدمات اینترنت به متقاضیان با سرعت‌های بالاتر و کیفیت مطلوب در این مرکز فراهم شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4898
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای توسعه و ارتقای شبکه دیتا با افزایش پهنای باند در مرکز انقلاب اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.