تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

افزایش بیماران مبتلابه کرونا در خوزستان/تخت های ویژه تکمیل شده اند

  • کد خبر : 4899
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
افزایش بیماران مبتلابه کرونا در خوزستان/تخت های ویژه تکمیل شده اند

اندیمشک نوین: فرهاد ابول نزادیان گفت: یک سوم تخت های عادی در بیمارستان رازی اهواز،ظرفیت پذیرش دارند اما تخت های ویژه تکمیل شده اند بنابراین برای بیمارستان امیرالمومنین و فاطمه الزهرا درخواست پذیرش داده ایم.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از رهیاب؛ فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران پیرامون افزایش بار مراجعه به بیمارستان ها اظهار داشت: یک سوم تخت های عادی در بیمارستان رازی اهواز،ظرفیت پذیرش دارند اما تخت های ویژه تکمیل شده اند بنابراین برای بیمارستان امیرالمومنین و فاطمه الزهرا درخواست پذیرش داده ایم.

وی افزود: روز یکشنبه تعداد بیماران بستری در خوزستان سه رقمی شد و نخستین روزی بود که ۱۰۴ بیمار پذیرش شدند در حالی که تا پیش ازآن تعداد بیماران بستری بین ۶۰ تا ۸۰ نفر بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: از مردم می خواهیم نشست ها و دورهمی‌های خانوادگی را کم کنند چون بیشترین مراجعه به بیمارستان‌ها افرادی هستند که در این محفل ها مبتلا شدند.

ابول نژادیان گفت: ترس مردم از کرونا کمتر شده چون در اسفند ماه و فروردین ماه مردم اصلا به دید و بازدید نرفتنداما در حال حاضر اینگونه نیست و در بلوار ساحلی اهواز و شهرستان های دیگر شاهد دورهمی‌های خانوادگی هستیم.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۱۱ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر، ایذه، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا و شهرهای مسجدسلیمان، دزفول، شادگان و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند.

فرهاد ابول نژادیان بیان کرد: وضعیت فوت ناشی از کرونا نیز در خوزستان بسیار نگران کننده است و در چند روز گذشته شاهد فوت افراد جوان و میانسال در این استان بوده ایم.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4899
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افزایش بیماران مبتلابه کرونا در خوزستان/تخت های ویژه تکمیل شده اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.