تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

آئین استقبال و خاک‌سپاری شهید مهدی نظری در اندیمشک برگزار می ‌شود

  • کد خبر : 4917
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
آئین استقبال و خاک‌سپاری شهید مهدی نظری در اندیمشک برگزار می ‌شود

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آئین استقبال، تشییع و خاک‌سپاری شهید مدافع حرم سروان پاسدار مهدی نظری در اندیمشک برگزار می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری نقش شهدا را در جامعه اسلامی بی‌بدیل دانست و اظهار کرد: شهدای مدافع حرم با جان‌فشانی در راه حفظ امنیت کشور حماسه آفریدند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم ولایت و اهل‌بیت (ع) در برابر گروهک‌های تکفیری ایستادگی کردند و راه عزت و سربلندی مسلمانان را به خوبی به جهانیان نشان دادند.

فرماندار اندیمشک راه منطق و سیره اهل بیت (ع) را راه استقلال و عزتمندی کشور معرفی و تصریح کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف توفیقاتی کسب می‌کند، مرهون مجاهدت ایثارگران و خون شهدای و آرمان‌های بلند امام خمینی و شهداست.

وی در ادامه گفت: با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آئین استقبال، تشیع و خاک‌سپاری شهید مدافع حرم مهدی نظری در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

جهانگیری بابیان اینکه روز سه‌شنبه آئین استقبال از شهید مهدی نظری در اندیمشک برگزار می‌شود، عنوان کرد: آئین استقبال از شهید مدافع حرم سروان پاسدار مهدی نظری روز سه‌شنبه ساعت ۱۹ در مقبره شهدای گمنام اندیمشک برگزار خواهد شد.

فرماندار اندیمشک در پایان اظهار کرد: مراسم تشیع و خاک‌سپاری شهید والامقام سروان پاسدار مهدی نظری روز چهارشنبه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدای مدافع حرم اندیمشک تا بهشت زهرای اندیمشک با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 شهید مهدی نظری در تاریخ ۲۰ مرداد سال ۹۵ در پی هجوم نیروهای تکفیری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد. چندی پیش پیکر شهید مهدی نظری پس از گذشت بیش از چهار سال در پی تفحص در کشور سوریه شناسایی و به میهن بازگشت.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4917
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آئین استقبال و خاک‌سپاری شهید مهدی نظری در اندیمشک برگزار می ‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.