تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی نظری در اندیمشک تشییع شد

  • کد خبر : 4927
  • 24 مهر 1399 - 13:50
پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی نظری در اندیمشک تشییع شد

اندیمشک نوین: پیکر مطهر شهید مهدی نظری از شهدای مدافع حرم روز چهارشنبه با حضور خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و اقشار مختلف مردم اندیمشک تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش اندیمشک نوین، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید گفت: شهدای مدافع حرم ، افتخار آفرینان ایران اسلامی هستند که در شرایط حساس حماسه آفریدند.

سردار حسن شاهوارپور با بیان اینکه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار علیه ایران اسلامی توطئه های مختلفی داشته و همواره برای ضربه زدن به ایران اسلامی تلاش می کند اظهار داشت: یکی از توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام ، استکبار جهانی و امریکای جنایتکار ، گروه داعش بود که با هدف کمرنگ کردن ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و درگیر کردن ملت های مسلمان در یک جنگ درونی ناخواسته تقویت شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد:داعش تقویت شد تا تجاوزگری رژیم صهیونیستی از ذهن مردم خارج شود و مسلمانان در یک جنگ ناخواسته درونی درگیر شوند .

وی از بین رفتن منابع کشورهای اسلامی و برخورد با جمهوری اسلامی را از دیگر اهداف تقویت داعش عنوان کرد و افزود:به رغم توطئه های دشمن ، تلاش مدافعان حرم باعث شکست سنگین استکبار جهانی شد.

سردار شاهوارپور در ادامه با بیان اینکه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب با موقعیت شناسی ، مردم را آگاه کردند و امروز ما ملتی مقاوم وعاشورایی داریم که اجازه جسارت به دشمن نمی دهد بیان کرد:شهدای مدافع حرم همچون شهید سلیمانی حماسه آفریدند و دشمنان دیدند خارج از مرزها هم می توانیم پوزه آنها را به خاک بمالیم.

وی گفت:امروز هم دشمن با توطئه تحریم علیه ایران اسلامی وارد عمل شده است اما ما ملت عاشورا هستیم و حاضریم بمیریم اما در برابر دشمن تسلیم نشویم.

مردم خداجوی اندیمشک در این مراسم معنوی پیکر مطهر شهید مهدی نظری را تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع و خاکسپاری کردند.

بنا بر این گزارش سه شنبه نیز آیین وداع با این شهید والامقام در مقبره شهدای گمنام اندیمشک برگزار شد.

سروان شهید مدافع حرم مهدی نظری متولد اول فروردین‌ماه سال ۱۳۶۴ در جریان حمله نیروهای تکفیری در منطقه حلب سوریه در خردادماه سال ۹۵ به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.

پیکرهای مطهر هفت تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه اخیرا شناسایی شدند.

خان‌طومان در جنوب غربی حلب در سوریه واقع شده است.

در سال ۱۳۹۵ جمعی از مدافعان حرم در پی نبردی جانانه در خان طومان به اسارت گروه تروریستی تکفیری داعش درآمدند و شهادت رسیدند.

مردم اندیمشک علاوه بر تقدیم یکهزار شهید در دوران دفاع مقدس ، هفت شهید مدافع حرم نیز تقدیم کرده اند.

 

 

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=4927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.