تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

لزوم برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت عمومی برای مدیریت وضعیت کنونی

  • کد خبر : 4978
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
لزوم برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت عمومی برای مدیریت وضعیت کنونی

اندیمشک نوین: جهانگیری برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت عمومی برای مدیریت وضعیت کنونی را ضروری دانست و گفت: باید با ریشه‌یابی علل ابتلای افراد جوان به ویروس کرونا، برای کاهش موارد ابتلا برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش اندیمشک نوین، «پیمان جهانگیری» در نشست ستاد کرونا شهرستان اندیمشک، در خصوص رعایت بیشتر اصول بهداشتی در شرایط کرونا به شهروندان هشدار داد و اظهار کرد: هرگونه سهل‌انگاری در این خصوص سبب بروز چالش جدی می‌شود.

فرماندار اندیمشک افزود: وضعیت کرونا و روند پیشروی بیماری در سطح کشور و سایر کشورها، ضرورت اهتمام بیشتر به اصول بهداشتی را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا اذعان کرد: بازرسی‌ها و نظارت در شهرستان اندیمشک به ویژه در خصوص اصناف به شدت تشدید می‌شود و با هرگونه قصور برای مقابله با بیماری برخورد قانونی می‌شود.

جهانگیری تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان اندیمشک با جدیت پیگیری می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با تلاش مضاعف در این راستا گام بردارند.

وی برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت عمومی برای مدیریت وضعیت کنونی را ضروری دانست و عنوان کرد: باید با ریشه‌یابی علل ابتلای افراد جوان به ویروس کرونا، برای کاهش موارد ابتلا برنامه‌ریزی کرد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: در فصل کنونی و نزدیک بودن علائم سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا به هم، لازم است شهروندان از ماسک به صورت جدی استفاده کنند.

وی ادامه داد: شهروندان باید از هرگونه سفر خودداری کنند و با رعایت سه اصل شست‌و‌شو، ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، مسئولان را در کنترل ویروس کرونا یاری دهند.

جهانگیری اضافه کرد: دورهمی‌های خانوادگی منبع شیوع ویروس کرونا هستند و مردم باید به شدت از حضور در دورهمی‌ها و اجتماع‌های خطرناک و مراسم‌ها اجتناب کنند.

وی اظهار داشت: با تمامی اماکنی که در خصوص سلامتی مردم سهل‌انگاری کنند و سبب شیوع بیماری شوند، برخورد قاطع می‌شود.

فرماندار اندیمشک تنوع سنی مبتلایان به بیماری را قابل توجه دانست و افزود: نباید با این تفکر که کرونا برای افراد مسن و یا دارای بیماری زمینه‌ای خطرناک است، نسبت به خطرات بیماری بی‌تفاوت بود زیرا تنوع سنی مبتلایان نشان می‌دهد کرونا با هیچ کس شوخی ندارد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های ویژه اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان اندیمشک به صورت مستمر نسبت به هوشیارسازی مردم اقدام می‌کنند خاطر نشان کرد: باید در سطح ادارات همه کارکنان و مراجعه‌کنندگان ضمن استفاده از ماسک، اصول بهداشتی را به طور دقیق و با حساسیت رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4978
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای لزوم برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت عمومی برای مدیریت وضعیت کنونی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.