تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

اصنافی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند

  • کد خبر : 4995
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
اصنافی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند

اندیمشک نوین: جهانگیری با اشاره به شرایط بحرانی و وضعیت قرمز کرونا در اندیمشک گفت: اصنافی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک با اشاره به وضعیت قرمز استان خوزستان به لحاظ کرونا قرمز گفت: بی توجهی مردم و صاحبان اصناف نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سبب بحرانی شدن شرایط شده است.

او با تاکید بر اینکه اصنافی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند، افزود: بازرسی از اصناف تشدید شده است و در بازرسی‌های انجام شده ۵ واحد عرضه قلیان به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیش از پیش بیماری کرونا پلمب شدند.

جهانگیری نسبت به برخورد قاطع با اصناف متخلف و کسبه‌ای که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند هشدار داد و بیان داشت: از مردم انتظار داریم برای مقابله با کرونا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از مسافرت‌ها و تردد‌های غیرضروری، خودداری از برگزاری مراسم عروسی، عزا، جشن تولد و دورهمی‌های خانوادگی، شست و شوی مکرر دست ها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده هنگام تردد در اماکن عمومی و از همه مهم‌تر ماندن در خانه، کادر درمان و پزشکی و مسئولان را یاری دهند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=4995
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اصنافی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.