تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

اجرای طرح «همکلاسی مهربان» در اندیمشک

  • کد خبر : 5083
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
اجرای طرح «همکلاسی مهربان» در اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: همزمان با این هفته طرح «همکلاسی مهربان» با هدف تهیه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان طرح «شهید بهنام محمدی» اجرا می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، احسان کریم پور با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی از ۸ آبان سالروز شهادت دانش‌آموز شهید حسین فهمیده توسط رژیم بعثی عراق آغاز می‌شود اظهار کرد: روز ۱۳ آبان لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و دانش‌آموزان تسخیر شد که به دلیل شهادت تعدادی از این دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی و تبعید امام خمینی (ره)، این روز به عنوان روز استکبارستیزی نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود دانش‌آموز در مدارس، برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان اندیمشک به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

وی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی پرداخت و اذعان کرد: همزمان با این هفته «طرح همکلاسی مهربان» با هدف تهیه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان طرح «شهید بهنام محمدی» اجرا می‌شود.

کریم‌پور تصریح کرد: زنگ ایثار و استکبارستیزی به نمایندگی از دانش‌آموزان در مدرسه پسرانه شاهد گلستان و مدرسه دخترانه ستایش نواخته خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی و پویش «مرگ بر آمریکا» در شبکه شاد عنوان کرد: راه‌اندازی پویش «چرا مرگ بر آمریکا» و برگزاری نشست‌های بصیرتی نیز در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی میان دانش‌آموزان نیازمند به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و خاطر نشان کرد: غبارروبی مزار شهدای دانش‌آموز، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز به صورت محدود، تجلیل از سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی و فرماندهان واحدهای برتر دانش‌آموزی و بازدید علمی دانش‌آموزان به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سد و نیروگاه دز از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5083
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اجرای طرح «همکلاسی مهربان» در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.