تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در اندیمشک

  • کد خبر : 5089
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در اندیمشک

اندیمشک نوین: کریم‌پور از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این برنامه‌ها متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

به گزارش اندیمشک نوین،«احسان کریم‌پور» امروز یکشنبه (۱۱ آبان) در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه مردم اندیمشک در روز ۴ آذر سال ۱۳۶۵ و بزرگداشت روز بسیج مستضعفان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص هفته بسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان یکی از برکات انقلاب و پدیده‌های بسیار شگفت‌آور و مخصوص این انقلاب محسوب می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: بسیج از گنجینه‌های معنوی بی‌پایان است که امام خمینی (ره) با دید الهی خود و با حکمتی که خداوند متعال به وی ارزانی کرده بود، برای کشور، ملت و انقلاب ما به یادگار گذاشت.

 

وی اذعان کرد: در بسیج انسان‌های فداکار و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور جمع شده‌اند.

 

کریم‌پور تصریح کرد: بسیج تشکیلاتی است که در آن افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم و به یک گروه آگاه متعهد، بصیر و بینای به مسائل کشور و به نیاز ملت تبدیل می‌شوند و دشمنان را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرجمع می‌کنند.

 

وی بسیج را مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت دانست و عنوان کرد: همه میدان‌ها مثل میدان دفاع مقدس، میدان سازندگی و میدان خدمات عمومی که بسیج در آنها حضور پیدا کرده است، به عنوان میدان‌های ملی محسوب می‌شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه بسیج مظهر عشق، ایمان، آگاهی، جهاد و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است بیان کرد: هیچ وقت کشور از یک مجموعه عظیمی که از بهترین فرزندان کشور با این خصوصیات تشکیل شده، بی‌نیاز نیست.

 

وی شعار محوری چهل و یکمین سالگرد آغاز هفته بسیج را «بسیج پیشرو خدمت، امیدآفرین» عنوان کرد و ادامه داد: انجام تبلیغات محیطی و نصب بنرهای تبلیغاتی با ذکر شعار محوری هفته بسیج و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و سایر رسانه‌های بومی و محلی از جمله اقداماتی هستند که قبل از آغاز این هفته صورت می‌گیرند.

 

کریم‌پور از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این برنامه‌ها متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

 

وی به تشریح برخی برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و خاطر نشان کرد: انجام ویزیت رایگان در مناطق محروم، حضور در پایگاه انتقال خون، پویش «سلیمانی‌ها»، آئین بزرگداشت شهدای سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت، برگزاری رزمایش فرهنگی اجتماعی خدمت مومنانه، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، اجرای گروه‌های سرود تحت عنوان «آوای خدمت»، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری مراسم روز ۴ آذر، نمایش اقتدار بسیجیان و تجدید بیعت با ولایت به شکل رژه موتوری، اجرای مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته هستند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5089
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.