تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

معلم اندیمشکی بر اثر کرونا جان باخت

  • کد خبر : 5111
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۲۲
معلم اندیمشکی بر اثر کرونا جان باخت

اندیمشک نوین: بانوی معلم اندیمشکی بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

به گزارش اندیمشک نوین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک گفت:این بانوی اندیمشکی از معلمان خوشنام و معاون مدرسه معراج این شهرستان بود که اخیرا به کرونا مبتلا شده بود.

روح الله صادقی با تسلیت به جامعه فرهنگیان و مردم اندیمشک افزود: این بانوی معلم ۴۰ سال سن داشت که چند روز با بیماری کرونا درگیر بود.

روز جمعه نیز یک معلم ایذه ای بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

تاکنون تعدادی از فرهنگیان استان خوزستان از جمله سه معلم شاغل در آموزش و پرورش ایذه و ۲ معلم بازنشسته  بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته بودند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت و درمان ، تاکنون ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۷ هزار و ۴۰۹ نفر رسیده است.

استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز کرونا و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5111
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای معلم اندیمشکی بر اثر کرونا جان باخت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.