تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در حال تکمیل شدن است

  • کد خبر : 5114
  • 18 آبان 1399 - 0:26
ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در حال تکمیل شدن است

اندیمشک نوین: کاظمی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در حال تکمیل شدن است گفت: تقارن بیماری آنفلوآنزا و کرونا در فصل سرما، شرایط بحرانی و حساسی به وجود می‌آورد.

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون کاظمی در خصوص وضعیت ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با افزایش تعداد موارد مثبت و بستری بیماران کرونایی در شهرستان اندیمشک و مصوبه ستاد کرونا، با همکاری ادارات و واحدهای امدادی، آژیر قرمز این بیماری در خیابان‌های شهر اندیمشک به صدا درآمد.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک افزود: مسافرت‌ها و حضور در تجمعات و عدم توجه برخی از همشهریان به پروتکل‌های بهداشتی باعث شده وضعیت اضطراری بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک رقم بخورد.

وی اذعان کرد: در صورت ادامه این روند و حضور در تجمعات و مهمانی‌های غیر ضروری توسط همشهریان، شرایط در روزهای آینده سخت‌تر خواهد شد.

کاظمی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در حال تکمیل شدن است تصریح کرد: تقارن بیماری آنفلوآنزا و بیماری کرونا در فصل سرما، شرایط بحرانی و حساسی به وجود می‌آورد.

وی در پایان با اشاره به خستگی کادر بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: شهروندان باید اهتمام ویژه‌ای به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک در بیرون از منزل و رعایت فاصله اجتماعی داشته باشند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.