تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

برگزاری برنامه‌های مجازی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

  • کد خبر : 5132
  • 22 آبان 1399 - 9:09
برگزاری برنامه‌های مجازی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

اندیمشک نوین: کمرکنی از برگزاری برنامه‌های مجازی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری با هدف ترویج مطالعه و کتابخوانی از ۲۴ آبان تا ۳۰ آبان برگزار می‌شوند.

به گزارش اندیمشک نوین، فرخنده کمرکنی با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اندیمشک اظهار کرد: کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی شامل کتابخوانی، قصه، کاردستی، معرفی کتاب، خوشنویسی، سفالگری، خوشنویسی، نوشتن خلاق و کارگاه شعر و داستان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون با موضوعات مختلفی از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پویش «من ماسک می‌زنم» به همت این کانون‌ها و به صورت مجازی در حال برگزاری است.

نماینده کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان اندیمشک افزود: کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به سایت kpf.Ir به صورت رایگان ثبت نام و در کلاس‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

وی از برگزاری برنامه‌های مجازی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اندیمشک خبر داد و خاطر نشان کرد: این برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری با هدف ترویج مطالعه و کتابخوانی از ۲۴ آبان تا ۳۰ آبان برگزار می‌شوند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.