تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اندیمشک برای توسعه همه جانبه ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر دارد

  • کد خبر : 5145
  • 24 آبان 1399 - 13:56
اندیمشک برای توسعه همه جانبه ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر دارد

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک گفت: اندیمشک برای توسعه همه جانبه ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر دارد و باید استعداد و ظرفیت‌های این شهر به درستی معرفی و زمینه برای سرمایه‌گذاری در آن فراهم شود.

به گزارش اندیمشک نوین ، پیمان جهانگیری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری اندیمشک، اظهار کرد: عملکرد مثبت مسئولان در امید و رضایت‌مندی جامعه نقش به سزایی دارد و مدیران باید مردم را در جریان اقدام‌ها قرار دهند.
وی هدف از برنامه‌ریزی‌ها را تحقق چشم انداز اندیمشک دانست و افزود: برای تحقق چشم انداز توسعه اندیمشک، اقدام‌های دستگاه‌ها و ادارات باید رصد شود و با برنامه محوری چشم انداز توسعه همه جانبه اندیمشک تحقق یابد.
فرماندار اندیمشک با بیان اینکه اندیمشک برای توسعه همه جانبه ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر دارد، گفت: باید استعداد و ظرفیت‌های اندیمشک به درستی معرفی و زمینه برای سرمایه‌گذاری در آن فراهم شود.
وی با تأکید بر اینکه باید همه مسئولان بیش از گذشته برای توسعه شهرستان اندیمشک تلاش کنند، افزود: به رغم مشکلات گام‌های مثبت و بزرگی در چهار سال گذشته در اندیمشک برداشته شد.
جهانگیری، حجم اعتبارات و پروژه‌های محقق شده را مطلوب دانست و عنوان کرد: موضوع مهم و دغدغه امروز ایجاد اشتغال مطلوب پایدار برای جوانان با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان است.
وی، سهم جوانان اندیمشک را فراتر از کارگری و نگهبانی دانست و گفت: عده‌ای فکر نکنند سهم فرزندان اندیمشک در طرح‌های صنعتی و پروژه‌ها نگهبانی و کارگری است.
فرماندار اندیمشک تصریح کرد: نگاه ما به جوانان اندیمشک نگاهی همواره مدیر سازی است و در این زمینه همه مسئولان باید برای ایجاد جایگاه مناسب جوان‌ها تلاش کنند.
لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.