تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک مسدود می‌شود

  • کد خبر : 5158
  • 27 آبان 1399 - 14:24
ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک مسدود می‌شود

اندیمشک نوین: امین کاویانی‌نژاد گفت: من اهل کری‌خوانی نیستم و بیشتر اهل عمل‌کردن هستم. درانتخابی هم برنامه ام این بود، خودم را به آب و آتش نزنم.

به گزارش اندیمشک نوین، مسابقات انتخابی تیم ‌ملی کشتی ‌فرنگی با معرفی امین کاویانی‌نژاد به‌ عنوان نفر برتر ۷۲ کیلو به ‌پایان رسید. محمدرضا گرایی یکی از مدعیان ‌اصلی این‌ وزن به ‌دلیل ابتلا به ‌کرونا موفق نشد کشتی بگیرد. کاویانی‌نژاد ملی‌پوش کشورمان در جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان، درغیبت گرایی ‌کوچک و با پیروزی بسیار نزدیک و ناپلئونی ۱–۱ برابر علی ارسلان کشتی‌گیر مازنی، نفر اول ۷۲ کیلو شد. با او به گفتگو نشستیم که امین جوان به خبرورزشی گفت:

* بعد از انتخابی به اردو رفتیم و تمرینات‌مان را زیرنظر کادرفنی انجام دادیم. با لغو برگزاری مسابقات قهرمانی‌جهان از سوی اتحادیه‌جهانی، اردو هم تعطیل شد و هرکسی به شهرودیار خودش رفت. ماهم به اندیمشک آمدیم و دو روز استراحت کردیم و سپس همین‌جا تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم تا از فرم و شرایط آمادگی خیلی دور نشویم.

* برای جلوگیری از شیوع و گسترش کرونا، همه سالنهای کشتی اندیمشک تعطیل هستند. ما هم هیچ سالن و محلی برای تمرینِ‌کشتی نداریم. بیرون شهر اندیمشک، مقداری تمرینات مختلف انجام می‌دهیم ولی چون سالن‌کشتی نداریم، نمی‌توانیم تمرین کشتی انجام بدهیم. لذا “کجدار و مریز” تمرین می‌کنیم و بدون تمرینِ‌کشتی، مجبور هستیم شرایط نسبی آمادگی خودمان را حفظ کنیم.

* برای همه هموطنانم بویژه آقای محمد بنا آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارم. امیدوارم محمدرضا گرایی نیز هرچه زودتر خوب شود و دوباره به‌جمع مدعیان تیم‌ملی ملحق شود. دعا می‌کنم همه کشتی‌گیران از جمله علیرضا نجاتی هم هرچه زودتر خوب شود و به تیم‌ملی بپیوندد.

* الحمدالله در سلامت هستم و مشکلی بابت کرونا ندارم. فکر کنم بچه‌های اندیمشک کرونا نمی‌گیرند! البته شوخی کردم، منظورم کشتی‌گیران اندیمشکی است که خوشبختانه فعلا هیچ کدام کرونا نگرفته‌اند. البته بعضی همشهریانم مبتلا شده‌اند که آرزو می‌کنم همه همشهریان، هموطنان و مردم دنیا از شرّ این ویروس منحوس رها شوند.

* من اهل کری‌خوانی نیستم و بیشتر اهل عمل‌کردن هستم. در انتخابی هم برنامه ام این بود، خودم را به آب و آتش نزنم. سعی داشتم کشتی را آرام کنم و فقط برنده از تشک خارج شوم. کشتی چندان سختی نبود و من فقط برنامه‌ام این‌بود برنده مسابقه باشم. البته ارسلان هم کشتی‌گیر خیلی خوب، فنی و پرتوانی است که برایش آرزوی موفقیت دارم.

* به خاطر شیوع کرونا، شرایط و وضعیت همه دنیا بحرانی و غیرقابل پیش‌بینی است. لغو مسابقات قهرمانی‌جهان به‌خاطر حفظ سلامتی کشتی‌گیران هم تصمیم خوبی بود، زیرا حفظ سلامتی از همه‌چیز مهم‌تر است. خودمان هم در ایران خیلی مراقب هستیم تا کشتی‌گیران و مربیان کرونا نگیرند. حالا اگر قرار بود به فرودگاههای کشورهای دیگر برویم، معلوم نبود باچه شرایطی مواجه و روبرو شویم و بیشتر در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار می‌گرفتیم.

* فکر می کنم هنوز هم مشخص نیست این جام جهانی انفرادی که اتحادیه جهانی گفته برگزار شود. زیرا مسابقات جهانی را هم اتحادیه جهانی می گفت برگزار می شود، ولی نشد. این جام‌جهانی هم مثل همان رقابتهاست و شاید برگزار نشود.

* البته ما کشتی‌گیران تابع تصمیمات فدراسیون‌کشتی و کادرفنی تیم‌ملی هستیم. قطعا آنها همه جوانب را بررسی می‌کنند، منافع تیم‌ملی و کشتی‌گیران را درنظر می‌گیرند، اگر کادرفنی تصمیم به‌حضور در جام‌جهانی یا عدم‌حضور در این رقابتها بگیرند، ما تابع تصمیم آنها هستیم.

* تیم ما فولاد اکسین برنامه‌ای برای برپایی اردو ندارد، خودمان تمرین می‌کنیم و مهیای حضور در لیگ‌برتر می‌شویم. هروقت هم گفتند آماده اعزام به تهران و شرکت در مسابقات متمرکز لیگ‌برتر می‌شویم.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.