تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک مسدود می‌شود

  • کد خبر : 5164
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک مسدود می‌شود

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک از اعمال محدودیت های سختگیرانه تر و مسدود شدن ورودی و خروجی این شهرستان برای کنترل کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک در جلسه ستاد کرونای این شهرستان با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی سختگیرانه گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان در بحران کرونا، مسیر ورودی-خروجی اندیمشک مسدود می‌شود.
او با اشاره به خطر برگزاری مراسم‌های ختم و عروسی و دورهمی‌های خانوادگی افزود: این تجمع‌ها از عوامل اصلی انتشار ویروس کرونا هستند و لازم است مردم از حضور در دورهمی‌ها و مراسم‌ها و تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.
جهانگیری با تاکید بر برخورد قانونی و نهایتا پلمب باغ و ویلا‌هایی که اقدام به برگزاری تجمع‌های پرخطر می‌کنند، اظهار داشت: نظارت و بازرسی‌ها برای مقابله با کرونا در شهرستان تشدید شده، ضمن اینکه همه ادارات باید اصول بهداشتی را با قاطعیت رعایت کنند، چراکه برخورد جدی در انتظار اصناف و اداراتی است که در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کوتاهی می‌کنند.
فرماندار اندیمشک از عموم مردم خواست اصول بهداشتی را از منزل آغاز کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله را در اولویت قرار دهند.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5164
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک مسدود می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.