تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

کشت زعفران گلخانه‌ای برای نخستین بار در اندیمشک

  • کد خبر : 5209
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کشت زعفران گلخانه‌ای برای نخستین بار در اندیمشک

اندیمشک نوین: زینب فاضلی دهیار روستای شهید بهشتی از توابع بخش مرکزی اندیمشک با بیان اینکه تولید زعفران گلخانه‌ای در این شهرستان تاکنون سابقه نداشته است، گفت: با توجه به تحصیل در رشته کشاورزی، گلخانه‌ای به وسعت ۳۰ متر مربع در این روستا احداث کردم و به کشت زعفران پرداختم.

به گزارش اندیمشک نوین، او توسعه طرح تولید زعفران را مستلزم در اختیار گذاشتن فضایی بزرگتر در منطقه دانست و افزود: در این صورت فرصت‌های متعدد شغلی برای ساکنان این روستا در قالب روستای محصول محور ایجاد خواهد شد.
فاضلی یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌های ساکن در روستای شهید بهشتی را ایجاد فرصت‌های شغلی عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر کشاورزی، در طرح‌های مرتبط با این بخش نیز می‌توان برای بانوان و سایر ساکنان این منطقه اشتغال ایجاد کرد.
دهیار روستای شهید بهشتی با اشاره به اینکه برای چند نفر از اهالی این روستای با اجرای طرح کشت زعفران گلخانه ای، اشتغالزایی صورت گرفته است، تصریح کرد: می‌توان با اجرای طرح‌های مختلف در این روستا، آن را به یک قطب گردشگری تبدیل کرد بنابراین طرح‌های مرتبط با این موضوع برای جلب حمایت مسئولان شهرستان ارایه شده است.
عباس پاپی بخشدار مرکزی اندیمشک بیان داشت: برای توسعه طرح کشت گلخانه‌ای زعفران و اشتغالزایی در روستای شهید بهشتی، تلاش می‌شود فضای مناسبی در اختیار این بانوی کار آفرین قرار گیرد.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5209
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کشت زعفران گلخانه‌ای برای نخستین بار در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.