تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۲ واحد تفکیک ضایعات در اندیمشک پلمب شد

  • کد خبر : 5228
  • 09 آذر 1399 - 15:20
۲ واحد تفکیک ضایعات در اندیمشک پلمب شد

اندیمشک نوین: رئیس مرکز بهداشت اندیمشک از پلمب ۲ واحد تفکیک کننده ضایعات به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی شهروندان خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین،  فریدون کاظمی رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا پسماند‌ها است و باید صاحبان واحد‌های تفکیک زباله برای حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگر شهروندان تا پایان این شرایط، فعالیت واحد‌های خود را متوقف کنند به همین منظور ۲ واحد تفکیک کننده ضایعات در این شهرستان پلمب شد.

او با بیان اینکه این واحد‌های پلمب شده، علیرغم دریافت اخطار قبلی مبنی بر فعالیت نکردن، به صورت غیر مجاز به فعالیت خود ادامه می‌دادند و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌انداختند، افزود: در این شرایط جلوگیری از فعالیت واحد‌های متخلف و حفظ سلامت شهروندان از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است و بازرسان واحد بهداشت محیط این مرکز بدون هیچ تعارفی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

کاظمی تصریح کرد: تنها راه مقابله با این ویروس، ماندن در منزل و قطع کردن زنجیره انتقال ویروس است که بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد و باید خود مردم نیز به این موضوع اعتقاد و باور داشته باشند.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5228

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.