تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

بارش باران در شهر‌های غربی و شمال غربی خوزستان

  • کد خبر : 5275
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
بارش باران در شهر‌های غربی و شمال غربی خوزستان

اندیمشک نوین: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بامداد امروز بارش باران در شهر‌های غربی و شمال غربی استان از جمله بستان، شوشتر، شوش، حسینیه اندیمشک، دزفول، گتوند و لالی آغاز شده است.

به گزارش اندیمشک نوین، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با فعال شدن سامانه بارشی از اواخر دیشب ، بامداد امروز بارش‌ باران در شهر‌های غربی و شمال غربی استان از جمله بستان، شوشتر، شوش، حسینیه اندیمشک، دزفول، گتوند و لالی آغاز شده است.

او بیان داشت: سامانه ورودی به استان با ویزگی‌های همچون بارش، رگبار، رعد و برق و باد نسبتا شدید، در بیشتر نقاط استان ظاهر می‌شود و تا کنون بیشترین بارش‌ها به ترتیب در شهر‌های حسینیه به میزان ۱۲.۲، گتوند ۳.۰۴، شوش ۱.۲ و شوشتر ۰.۷ میلی متر به ثبت شده است.

سبزه زاری با بیان اینکه پس از غرب، قسمت‌هایی از شرق از جمله شهر‌های مسجد سلیمان، ایذه، دهدز و رامهرمز تحت تاثیر این سامانه فعال قرار گیرند، تصریح کرد: بارش‌ها به تدریج به قسمت‌های مرکزی و جنوبی استان، هم، چون اهواز، امیدیه، رامشیر، بندر ماهشهر و بهبهان خواهد رسید و در قسمت‌های جنوب غرب استان ازجمله آبادان و شادگان، شدت بارش‌ها کمتر پیش بینی می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5275
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بارش باران در شهر‌های غربی و شمال غربی خوزستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.