تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

حضور ۶ اندیمشکی در جمع پرستاران برگزیده خوزستان

  • کد خبر : 5317
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
حضور ۶ اندیمشکی در جمع پرستاران برگزیده خوزستان

اندیمشک نوین: مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: ۶ پرستار بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان به عنوان پرستاران برگزیده استان خوزستان انتخاب شدند.

به گزارش اندیمشک نوین، عبدالرحمن روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: ۶ پرستار بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان به دلیل مداومت در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، سنوات خدمتی، رضایتمندی مجموعه بهداشت و درمان شهرستان از آنان، کیفیت کار و پیگیری امورات مربوط به بیماران کووید ۱۹، برگزیده خوزستان شدند.

او در ادامه شغل پرزحمت پرستاری را تفسیر بی‌نهایت فداکاری، صبوری و نوع دوستی دانست و افزود: تکریم از پرستار، تکریم ارزش‌های انسانی است و خدمات پرستاران با هیچ عدد و رقمی قابل قیاس نیست.

روحانی تصریح کرد: پرستاری علاوه بر اینکه یک تخصص و یک شغل است، همچنین هنری متعالی است که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و روح بیمار را التیام می‌بخشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ادامه داد: نقش و فداکاری پرستاران به عنوان مبارزان خط مقدم در مبارزه با بیماری کرونا که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده بی‌بدیل است.

این مقام مسئول گفت: زبان از توصیف خدمات کادر درمان قاصر است و امروز شرایط کاری کادر درمان و به ویژه پرستاران، خاطرات جنگ را تداعی می‌کند که لحظه به لحظه شاهد افزایش شهدای سلامت هستیم و از مردم درخواست کرد که حداقل برای تشکر از کادر درمان هم که شده از حضور در دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5317
  • ارسال توسط :
  • 14 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور ۶ اندیمشکی در جمع پرستاران برگزیده خوزستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.