تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی اقتصادی اندیمشک

  • کد خبر : 5322
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی اقتصادی اندیمشک

اندیمشک نوین: حسن‌زاده با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی اقتصادی اندیمشک به تسهیلات بانکی نیاز دارند اظهار کرد: در مجموع حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این واحدهای مختلف مصوب شد.

به گزارش اندیمشک نوین، نشست ستاد تسهیل شهرستان اندیمشک شب گذشته با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان، جمعی از مدیران استانی و تعدادی از سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی تولیدی این شهرستان با هدف بررسی نیازها و مشکلات سرمایه‌گذاران و واحدهای صنعتی اقتصادی برگزار شد.

«سید نورالله حسن‌زاده» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان پس از پایان این نشست در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی اقتصادی اندیمشک به تسهیلات بانکی نیاز دارند اظهار کرد: در مجموع حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این واحدهای مختلف مصوب شد.

«امیرحسین نظری» رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان نیز افزود: این واحدها نیاز به تسهیلات داشتند تا بتوانند ۴۰ درصد مابقی را تکمیل و واحدها را راه‌اندازی کنند.

همچنین «پیمان جهانگیری» با بیان اینکه هرچه امنیت اقتصادی بیشتر باشد انگیزه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بیشتر می‌شود اذعان کرد: تقویت واحدهای تولیدی صنعتی گام مهمی برای ایجاد فرصت‌‌های شغلی، جهش تولید و تحول اقتصادی است.

فرماندار اندیمشک افزود: تلاش‌های بسیار خوبی برای احیا و فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اندیمشک انجام شده اما رفع برخی مشکلات نیازمند حمایت‌های بیشتر استانی است.

این نشست در راستای جلسه فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با استاندار خوزستان و مدیران کل استان برای رفع دغدغه سرمایه‌گذاران شهرستان اندیمشک برگزار شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5322
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای صنعتی اقتصادی اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.