تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داده است

  • کد خبر : 5359
  • 10 دی 1399 - 15:42
دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داده است

اندیمشک نوین: کریم پور گفت: دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داده است، اما باز هم عده‌ای متوجه نیستند که نگاه به خارج و امید به برقراری ارتباط و مذاکره با آمریکا و عاملان شهادت سردار سلیمانی یک خیانت است.

به گزارش اندیمشک نوین، احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸حماسه حضور مردم در تقابل حق و باطل بود که به عنوان حرکت عظیم ملت ایران در تاریخ ماندگار شد، دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است عده‌ای متوجه نیستند که نگاه به خارج و امید به برقراری ارتباط ومذاکره با آمریکا و عاملان شهادت شهید سلیمانی یک خیانت است این موضوع باید برای نسل جدید تبیین شود و برای رفع شبهات آنها، با دلیل و روشنگری اقناع سازی صورت گیرد.

او افزود: اندیمشک از جسر نادری سال ۱۳۵۹ تا آزادسازی نبل الزهرا در سوریه همواره در خدمت انقلاب بوده است و با تقدیم ۸ شهید مدافع حرم همچون نگینی در خوزستان می‌درخشد.

سرهنگ کریم پور تصریح کرد: دل‌های مردم اندیمشک مملو از هویت و حریت بوده و این موجب شده دست فتنه گران را قطع کنند و با حضور شجاعانه خود مجالی برای آن‌ها باقی نگذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، به انقلابی بودن، معنویت، شجاعت و مردمی بودن شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب آموختیم و یافتیم که باید با جوانان و نیرو‌های مومن و کار و روحیه جهادی به مقابله با استکبار پرداخت.

سرهنگ کریم پور تصریح کرد: اقدام برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی از طرف هر فرد و جناحی محکوم و مذموم است.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.