تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

افتتاح سالن کشتی ۵ هزار نفری اندیمشک تا پایان دولت

  • کد خبر : 5371
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
افتتاح سالن کشتی ۵ هزار نفری اندیمشک تا پایان دولت

اندیمشک نوین: تقی‌زاده با اشاره به بازدید از سالن کشتی پنج هزار نفری در حال احداث اندیمشک گفت: این سالن با توجه به اینکه دارای سه تخته تشک است، به عنوان یک پتانسیل خوب محسوب می‌شود که امیدواریم تا قبل از پایان دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش اندیمشک نوین، «جمشید تقی‌زاده» عصر امروز (دوشنبه ۱۵ دی) در حاشیه بازدید از چند پروژه ورزشی شهرستان اندیمشک، در جمع خبرنگاران، با اشاره به بازدید از سالن کشتی پنج‌ هزار نفری در حال احداث اندیمشک اظهار کرد: این سالن باتوجه به اینکه دارای سه تخته تشک است، به عنوان یک پتانسیل خوب محسوب می‌شود که امیدواریم تا قبل از پایان دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

معاونت امور پارلمانی و امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان به ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان اندیمشک اشاره کرد و افزود: اندیمشک در سطح کشور به نام کشتی معروف است و به عنوان یکی از پایتخت‌های کشتی کشور به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه تکمیل زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهید قربانی نیازمند تامین اعتبار خوبی است اذعان کرد: این مجموعه سه هزار و ۵۰۰ نفری یکی از سازه‌های بسیار خوب و زیبا در حوزه استادیوم‌سازی است که مانند طرح‌های مشابه کشورهای توسعه یافته خواهد بود.

تقی‌زاده اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان به‌زودی برای افتتاح پروژه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها به استان خوزستان و همچنین شهرستان اندیمشک سفر می‌کند.

طرح خانه کشتی پنج‌ هزار نفری اندیمشک در نوع خود در ایران بی نظیر است و از نظر امکانات و طراحی فضاهای مورد نیاز جهت برگزاری مسابقات در یک کلاس جهانی قرار دارد.

سالن ورزشی ۲ هزار و ۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. همچنین جام بین‌المللی کشتی فرنگی تختی در این سالن برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5371
  • ارسال توسط :
  • 12 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح سالن کشتی ۵ هزار نفری اندیمشک تا پایان دولت بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.