تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اجرای عملیات بهسازی تجهیزات برق طرح جامع آبرسانی اندیمشک

  • کد خبر : 5424
  • 03 بهمن 1399 - 14:13
اجرای عملیات بهسازی تجهیزات برق طرح جامع آبرسانی اندیمشک

اندیمشک نوین: ملک‌خدایی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی تجهیزات برق طرح جامع آبرسانی اندیمشک گفت: پایداری و افزایش توان شبکه توزیع برق طرح جامع آبرسانی اندیمشک مهم‌ترین هدف اجرای این طرح است.

به گزارش اندیمشک نوین، کریم ملک‌خدایی از اتمام عملیات شست‌وشو و گندزدایی تاسیسات آبرسانی امیرسیف بخش الوارگرمسیری خبر داد و اظهار کرد: این عملیات به صورت کامل و مطابق با آخرین استانداردهای بهداشتی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان اجرا شد.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان اینکه مرحله نخست طرح جامع آبرسانی به بخش الوارگرمسیری به بهره‌برداری رسیده است افزود: مخزن سه‌هزار مترمکعبی روستای امیرسیف یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی بوده که تاکنون با هدف تامین آب شرب بخش الوارگرمسیری طراحی شده و به اجرا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته به مخزن سه‌هزار مترمکعبی روستای امیرسیف اندیمشک ۶۰ میلیارد ریال است اذعان کرد: اجرای ۴۰۰ متر خط لوله ۱۰ اینچ فلزی گالوانیزه و گالری تجمیع آب به قطر ۴۰۰ میلی‌متر و به طول ۲۴ متر از جمله بخش‌های این طرح بودند که در اجرای آن مورد استفاده قرار گرفتند.

ملک‌خدایی نصب چاهک آب سه، نصب ۲ دستگاه التکروپمپ با توان ۴۵ کیلووات، اجرای ۲۰۰ متر خط انتقال ۲۵۰ و اجرای ۵۰۰ متر شبکه برق را از دیگر بخش‌های این طرح برشمرد و تصریح کرد: تامین آب زیرسطحی پایتخت گلزار و امیرسیف از دیگر بخش‌های این طرح عمرانی به حساب می‌آید که با اجرای آن، آب سالم و بهداشتی در اختیار اهالی این منطقه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تامین آب شرب مورد توجه هشت‌هزار شهروند شهر بیدروبه و ۴۵ روستای این شهر قرار گرفته است که با اجرای آن گامی مهم در مسیر رفع مشکلات و تامین رضایت مردم این منطقه برداشته می‌شود.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: بهره‌برداری از مخزن سه‌هزار مترمکعبی امیرسیف بخش الوارگرمسیری، تکمیل و راه‌اندازی مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر حسینیه، احداث چاه جدید آب شهر حسینیه، بهره‌برداری از تاسیسات زیر سطحی طرح آبرسانی روستای امیرسیف، راه‌اندازی مخزن آب پایتخت گلزار و جداسازی شبکه آب شهرهای حسینه و بیدروبه از جمله خدمات این حوزه با هدف تامین آب و توسعه خدمات آبفا در بخش الوارگرمسیری محسوب می‌شوند که تلاش و برنامه‌ریزی لازم در جهت تسریع در روند اجرایی و تکمیل آن‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات بهسازی تجهیزات برق طرح جامع آبرسانی اندیمشک ادامه داد: پایداری و افزایش توان شبکه توزیع برق طرح جامع آبرسانی اندیمشک مهم‌ترین هدف اجرای این طرح است که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان آبفا و مطابق با استانداردهای روز کشور طراحی شده و به اجرا رسیده است.

ملک‌خدایی عملیات تعمیر خط لوله کوی لور شهر اندیمشک را از دیگر خدمات حوزه آبفا در مدت اخیر برشمرد و اضافه کرد: این خط لوله ۱۵۰ در سه منطقه دچار آسیب شده بود که به صورت کامل تعمیر و مشکل شکستگی آن با تلاش کارکنان آبفا رفع شد.

وی با اشاره به اجرای عملیات تعمیر لوله ۱۵۰ آزبست شبکه توزیع آب اندیمشک مقابل ساختمان اداری جمعیت هلال احمر این شهرستان افزود: با توجه به نیاز تعمیر شکستگی این خط لوله، کارکنان بهره‌برداری آبفا اندیمشک تا عمق چهار متری زمین در محل بروز شکستگی را حفاری و عملیات تعمیر را اجرا کردند.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان اینکه طرح جهادی رفع شکستگی‌های لوله‌های توزیع آب شهر اندیمشک آغاز شده است اظهار داشت: با بسیج تمام امکانات و خدمات موجود رفع تمام شکستگی‌های شبکه توزیع آب در تمام مناطق شهری از جمله مناطق کمتر توسعه یافته مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز عملیات تقویت فشار آب شهر آزادی نیز در شهرستان اندیمشک به اجرا رسیده بود اضافه کرد: خروج مخزن هوایی تاسیسات آبرسانی شماره یک شهر آزادی از مدار و اتصال مستقیم آب شهر آزادی از طریق شبکه توزیع آب از جمله بخش‌های این طرح عمرانی به حساب می‌آیند که با هدف پایداری آب شرب در این شهر به اجرا رسیده است.

ملک‌خدایی یاد آور شد: با پیگیری فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، طرح‌های مهم و بزرگی با هدف پایداری و تامین آب شرب مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان اندیمشک طراحی شده و در حال اجرا هستند.

 

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.