تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

آخرین مهلت دریافت آثار بیست و ششمین جشنواره لاله‌های سرخ اندیمشک

  • کد خبر : 5437
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
آخرین مهلت دریافت آثار بیست و ششمین جشنواره لاله‌های سرخ اندیمشک

اندیمشک نوین: دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ گفت: پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری دبیرخانه جشنواره لاله‌های سرخ آماده دریافت آثار هنرمندان است.

به گزارش اندیمشک نوین، علی بازگیر اظهار کرد: توجه به فرهنگ، شیوه، رسوم و کوشش برای صلح جهانی از اهداف مهم جشنواره ملی لاله‌های سرخ در اندیمشک است.

وی افزود: ترویج فرهنگ، بهره‌مندی از تاریخ ارزشمند و گنجینه ادبیات فارسی از دیگر محورهای مهم مورد توجه در جشنواره لاله‌های سرخ در اندیمشک خواهد بود.

دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ به فراخوان دریافت آثار در جشنواره لاله‌های سرخ اشاره کرد و گفت: تا پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری دبیرخانه جشنواره لاله‌های سرخ آماده دریافت آثار هنرمندان است و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به شرایط ویژه ناشی از کرونا، تصریح کرد: این دوره از جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با رویکرد نمایشنامه نویسی و به دلیل محدودیت‌ها در حوزه کرونا برگزار می‌شود.

بازگیر با بیان اینکه شهرام کرمی، لیلی عاج و مهدی آشوغ داوری جشنواره را بر عهده دارند، گفت: علاقه‌مندان تا پایان پانزدهم بهمن‌ماه آثار خویش را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ عنوان کرد: علاقه‌مندان آثار خود را به نشانی خوزستان، اندیمشک، خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۰۶۱۱۵۸۸ تماس حاصل کنند.

جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ هر ساله در آذرماه با هدف پاسداشت روز مقاومت مردم اندیمشک برگزار می‌شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5437
  • ارسال توسط :
  • 10 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آخرین مهلت دریافت آثار بیست و ششمین جشنواره لاله‌های سرخ اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.