تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

زنگ انقلاب در اندیمشک نواخته شد

  • کد خبر : 5458
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
زنگ انقلاب در اندیمشک نواخته شد

اندیمشک نوین: آئین نواختن زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه فجر صبح امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اندیمشک برگزار شد.

به گزارش اندیمشک نوین، «روح‌الله صادقی» صبح امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در آئین نواختن زنگ انقلاب که به مناسبت آغاز دهه فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اندیمشک در دبستان مدرس برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: در دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۷، پرشکوه‌ترین استقبال تاریخ جلوه‌گر شد و یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران به وجود آمد.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک افزود: جامعه‌ای که بر توکل به خدا و تکیه بر استعدادهای درونی خود استوار مانده، همواره سرآمد و موفق است و قله‌های علم و معرفت را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

«حجت‌الاسلام سعید علیپور» رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک نیز با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به تشریح دستاوردها و جایگاه کشور در طول انقلاب پرداخت.

همچنین پس از این آئین، با توجه به فرارسیدن یوم‌الله ۱۲ بهمن و دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، رژه خودرویی و موتوری در سطح شهر اندیمشک برگزار شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5458
  • ارسال توسط :
  • 9 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای زنگ انقلاب در اندیمشک نواخته شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.