تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

اجرای ۲۰۰ برنامه در دهه فجر توسط بسیج اندیمشک

  • کد خبر : 5464
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
اجرای ۲۰۰ برنامه در دهه فجر توسط بسیج اندیمشک

اندیمشک نوین: موسوی گفت: حدود ۲۰۰ برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رده‌های مختلف ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش اندیمشک نوین، سید عطاالله موسوی ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال به مناسبت دهه فجر حدود ۲۰۰ برنامه در رده‌های مختلف ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه همه تلاش دشمنان برای مقابله و ضربه زدن به نظام اسلامی، انقلاب و جمهوری اسلامی است افزود: در این ۴۲ سال همیشه انقلاب اسلامی پیشرفت داشته و حتی یک روز هم به عقب نرفته‌ایم و شاهد دستاوردهای زیادی از انقلاب اسلامی بوده‌ایم که این دستاوردها باید برای نسل جوان بیان شوند.

وی اذعان کرد: زمانی که ۲ ابر قدرت غرب و شرق حرف اول را در دنیا و بر پایه ظلم می‌زدند، امام خمینی (ره) راه سومی که عزت و استقلال بود را برای مسلمین و انسان‌های آزاده به ارمغان آورد و به جهانیان عرضه کرد.

موسوی یاد آور شد: گام اول انقلاب با قدرت برداشته شد و اکنون به فرمان مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب که هدف نهایی آن زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است، حرکت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5464
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۲۰۰ برنامه در دهه فجر توسط بسیج اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.