تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

  • کد خبر : 5526
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
معرفی برگزیدگان جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

اندیمشک نوین: برگزیدگان بیست‌وششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با رویکرد نمایشنامه‌نویسی با آرای هیات داوران معرفی شدند.

به گزارش اندیمشک نوین، پس از بررسی ۶۵ اثر رسیده از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه جشنواره و بررسی آثار توسط هیات داوران، برگزیدگان بیست‌وششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ با رویکرد نمایشنامه‌نویسی معرفی شدند.چ
براساس رای هیات داوران دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به نمایشنامه «آذر اندوهبار اندیمشک» نوشته علی میرزاعمادی از تهران به عنوان نمایشنامه برگزیده اول اهدا شد
نمایشنامه «مجلس محاکات جلیه» به نویسندگی نوید کریمی از استان خراسان رضوی شهرستان مشهد به عنوان نمایشنامه برگزیده دوم این جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی را از سوی هیات داوران به خود اختصاص داد.
لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به صورت مشترک به نمایشنامه‌های «همه‌سوزی» نوشته جواد صداقت از استان بوشهر و نمایشنامه «میشو سوزوکی» نوشته اصغر گروسی از استان فارس شهرستان شیراز تعلق گرفت.
هیات داوران جایزه ویژه جشنواره را به نمایشنامه‌های «آوانتاژ» به نویسندگی کامران شهلایی از تهران و «بهشت پنجاه درجه بالای صفر» به نویسندگی طیبه نیک‌آزاد و علی حیدری از منطقه آزاد اروند شهرستان آبادان اهدا کرد.
همچنین هیات داوران جشنواره نمایشنامه‌های «مادرم زری سر زا رفت» به نویسندگی محمود خرم‌آزادی از استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان یاسوج و «شریان» به نویسندگی مرضیه شریفی از استان اصفهان شهرستان اصفهان را شایسته تقدیر دانسته و از آنان تقدیر کرد.
شهرام کرمی، لیلی عاج و مهدی آشوغ به ‌عنوان هیات داوران بیست‌وششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ، کار داوری آثار رسیده این دوره از جشنواره را به عهده داشتند.
براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، طبق شرایط فراخوان، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بانک اطلاعاتی دیجیتال انجمن هنرهای نمایشی خوزستان برای دسترسی عموم علاقه‌مندان و امکان تولید با اجازه صاحب اثر قرار خواهد گرفت و آثار برگزیده نیز از سوی انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی به صورت کتاب جشنواره منتشر خواهد شد.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5526
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای معرفی برگزیدگان جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.