تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ساخت مستند «شهید شهریان» در اندیمشک کلید خورد

  • کد خبر : 5545
  • 30 بهمن 1399 - 2:02
ساخت مستند «شهید شهریان» در اندیمشک کلید خورد

اندیمشک نوین: خسروی از آغاز ساخت مستند شهید محمودرضا شهریان خبر داد و گفت: این مستند، روایتی از دوران زندگی، حضور در جبهه‌ها، شهادت و ۳۸ سال جاویدالاثر بودن پیکر این شهید است.

به گزارش اندیمشک نوین، شهریار خسروی با اشاره به آغاز ساخت مستند شهید محمودرضا شهریان اظهار کرد: این مستند، روایتی از دوران زندگی، حضور در جبهه‌ها، شهادت و ۳۸ سال جاویدالاثر بودن پیکر شهید والامقام محمودرضا شهریان سگوند است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک افزود: این مستند شامل زندگینامه، خاطرات، زوایای شخصیتی شهید محمودرضا شهریان و بیان خاطراتی جانسوز از مادر این شهید است که ۲ فرزند خود را در دفاع از اسلام و انقلاب فدا کرده و سال‌ها چشم انتظار رسیدن خبری از فرزندش بوده است.

وی اذعان کرد: در این مستند، عده‌ای از دوستان و نزدیکان شهید شهریان که در زمان حیات با او مباشرت و دوستی داشته‌اند به بیان خاطرات می‌پردازند و همچنین چگونگی استقبال مردم استان خوزستان و شهرستان اندیمشک از پیکر این شهید، لحظات وداع مادر با فرزند و مراسم باشکوه تشییع به خوبی نشان داده می‌شود.

خسروی تصریح کرد: مستند شهید شهریان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد تاثیرات معنوی و ارزش‌گذاری به مقام والای شهدای گرانقدر و شناخت جوانان و کسانی که به واسطه سن خود، دفاع مقدس، ایثار و شهادت‌طلبی جوانان آن روزگار را درک نکرده‌اند، ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه «حامد بهاروند» سازنده مستند شهید شهریان است عنوان کرد: ساخت این مستند با پیشنهاد اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک و با استقبال خانواده شهید شهریان و همچنین حمایت‌های مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک از جمله نماینده و فرماندار آغاز شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک یاد آور شد: شهید محمودرضا شهریان سگوند در عملیات والفجر مقدماتی در نبرد با نیروهای متجاوز و جنایتکار بعثی به فیض شهادت نائل آمد که اخیرا پس از ۳۸ سال پیکر مطهر این شهید تفحص شد و در زادگاه خودش آرام گرفت.

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.