تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اندیمشک برگزار شد

  • کد خبر : 5565
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اندیمشک برگزار شد

اندیمشک نوین: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم همدلی در جامعه گفت: در فضای اختلاف و التهاب نمی شود کار کرد و هرجا کشور موفق عمل کرده در سایه همدلی بوده است.

به گزارش اندیمشک نوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اندیمشک در تالار فرهنگ گفت: هیچ مسوولی به تنهایی نمی تواند در عرصه خدمت موفق باشد بلکه موفقیت نیازمند تلاش و همدلی جمعی است.

وی افزود: باید از همه ظرفیت ها به نحو شایسته برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت:لازمه کار کردن برای مردم همدلی و تعامل است و مردم انتظار دارند با وحدت برای رفع مشکلات تلاش شود.
وی بیان کرد:امام جمعه پدر یک شهر است که با تشویق و تذکر برای رفع مشکلات تلاش می کند.
وی تاکید کرد: امام جمعه به هیچ جریانی وابسته نیست و برای خدمت آمده که در این مسیر همه همدل و همراه باشند.
حجت الاسلام موسوی فرد گفت: هرکس در هر جایگاهی دارای توان و وظایفی است که باید با تقسیم کار مناسب از این توان  برای پیشبرد امور مردم استفاده شود.
فرماندار اندیمشک با تقدیر از تلاش و زحمات امام جمعه سابق شهرستان  افزود:در اندیمشک مسوولان با تعامل و برادری خدمت می کنند و این موضوع سبب تحقق گام های بزرگ خدمتگزاری شده است.
وی بیان کرد: امام جمعه جدید هم انسان با تجربه ای است که انشالله برای شهرستان منشأ خیر و برکت باشند.
وی بیان کرد:۱۰ میلیارد ریال با پیگیری نماینده شهرستان برای بهسازی مصلی نمازجمع هزینه شده و انشالله هفته آینده افتتاح می شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: امروز نگاه جامعه به دستان مسوولان است و سخنان رهبر معظم انقلاب باید چراغ راه  انان باشد.
فریدون حسنوند افزود: رسیدن به قله های بلند پیشرفت و تحکیم بنیان های انقلاب به حرکت و تلاش ما بستگی دارد.
وی بیان کرد:اگر دشمن به شدت تلاش رسانه ای خود را برای ضربه به کشور آغاز کرده به دلیل متزلزل کردن اراده و اعتقاد مردم است اما  اعتقاد عمیق ملت به ارزش های انقلاب هیچ گاه ضعیف نشده است.
حسنوند با تقدیر از حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه سابق وخیر مقدم به حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه جدید گفت:نگاه ما به جایگاه امام جمعه نگاهی ولایی است. امام جمعه پدر جامعه است و پدر جامعه نگاهی توام با مهر و احساس مسئولیت نسبت به فرزندان خود دارد.
وی اظهار داشت:تشویق و تذکر امام جمعه با هدف پیشرفت و توسعه شهرستان نشان از احساس مسئولیت ایشان به عنوان پدر معنوی شهرستان دارد.
وی افزود:امروز دلگرمی مردم و رهبر انقلاب این است که با تلاش و کوشش بیشتر و انجام کارهای بزرگ؛جامعه را به آینده امیدوار نگه داریم.
وی با اشاره به اینکه شاید عده ای امام جمعه را در کارهای اجرایی دخیل ندانند افزود: اگر فضای وحدت آفرین توسط امام جمعه فراهم نشود هیچ نماینده و فرمانداری نمی تواند موفق باشد.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه سابق اندیمشک وحجت الاسلام سید کمال موسوی به بیان برخی مطالب پرداختند.

در پایان با تقدیر از زحمات حجت الاسلام حسینی نوری ؛حکم حجت الاسلام موسوی امام جمعه جدید توسط رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان قرائت شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=5565
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اندیمشک برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.