تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

محدودیت های کرونایی تا۱۵ اسفندماه ادامه دارد/از سفرهای غیرضروری خودداری کنید

  • کد خبر : 5598
  • 05 اسفند 1399 - 15:20
محدودیت های کرونایی تا۱۵ اسفندماه ادامه دارد/از سفرهای غیرضروری خودداری کنید

اندیمشک نوین: رییس پلیس راه خوزستان گفت: از روز سه شنبه محدودیت‌ها با جدیت بیشتری در استان خوزستان اجرایی و تمام خودروها برابر قانون و طبق وضعیت شهرستان ها جریمه می شوند.

به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ رضا دولتشاهی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از شبکه خوزستان اظهار داشت: از بیست و پنجم بهمن ماه طرح محدودیت‌های کرونایی در استان خوزستان آغاز شد و بر اساس آن در شهرهای قرمز و نارنجی پلاک های غیر بومی حق ورود و پلاک های بومی حق خروج از شهرستان را ندارند.

وی افزود: در این مدت به تذکر شفاهی اکتفا شد و از ورود خودروها جلوگیری شد ولی با توجه به حساسیت به وجود آمده و وخیم تر شدن اوضاع اعمال قانون با شدت بیشتری ادامه دارد.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: از روز سه شنبه محدودیت‌ها با جدیت بیشتری در استان خوزستان اجرایی می شوندلذا از مردم تقاضا می شوداز سفرهای غیرضروری خودداری کنند چرا که از این پس هیچ گونه مجوزی مگر در موارد خاص صادر نمی شود و تمام خودروها برابر قانون و طبق وضعیت شهرستان ها جریمه می شوند.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز خوزستان، باید محدودیت ها را با شدت اجرا کنیم تا وضعیت بهتری در استان حاکم شود و از مردم تقاضا می شوددر این مدت همکاری لازم را با ماموران داشته باشند.

دولتشاهی عنوان کرد: محدودیت های کرونایی تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارندو تداوم آن به تصمیم ستاد مدیریت کرونای خوزستان بستگی دارد

لینک کوتاه : http://andimeshknovin.ir/?p=5598

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.